dinsdag 24 november 2020

Dear Jane en toch een dubbele ster...

 Onverwachts kwam Jane gezellig langs...die blokjes vind ik weer zo leuk om te maken...


er zijn zomaar weer een paar blokjes bijgekomen :0))

En ook al de eerste (tussen) punten

getekend en geknipt.



Het kleinste sterretje in het blok G_6 Papa's Star is nu ook gelukt:0))



Jullie reakties helpen ook...




Na de vraag van Femke
 of de dubbele ster gelukt is...


                Maakte ik hem vanmiddag af...                     nog maar een paar steekjes waren nodig ...
na mijn dagdienst...tussen de bedrijven door...

Fijne avond nog!

Groetjes
Simone


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi geworden , succes met de Dear Jane .

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Wat ben jij toch goed met kleurgebruik, ja en dan de sterren helemaal mijn ding qua kleurgebruik.
Zal prachtig staan bij je in huis.
Groetjes Coby, cosy-cot insta

Quilting Moesje zei

Dank je Femke en Coby😘

Alice zei

Toevallig zag ik dat mijn blokje G6 er anders uit zag. Jane opgepakt en gekeken. Gelukkig, ik heb hem er alleen maar op een andere manier in geplaatst. Als iets niet goed is haal ik het zo weer uit anders blijf ik er naar kijken.
Je hebt mooie kleuren gebruikt. Leuk om jouw blog te lezen en het inspireert om verder te gaan met Jane.

Quilting Moesje zei

Dank je Alice
Elkaar inspireren is zo leuk inderdaad.
Op instagram vind ik dat ook gezellig :0)
Hier in blogland is meer ruimte voor verhaaltje en plaatjes...
Ik wil mijn Dear Jane in de kleuren van de originele zoals in het boek, wel eens wat zachtere tinten en de punten waarschijnlijk ook minder donker
En antiekerige lapjes met lspjes van nu ( bv Tilda)
Gewoon hoe ik op t moment van het een blokje en lapje bij elkaar kiezen het leuk vind.
Succes en plezier verder mwt jou Jane!
Groetjes
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...