woensdag 15 april 2020

Claudine's quilt



Bedankt voor jullie lieve verjaardagswensen!
Altijd een fijne verrassing om te lezen :0)) 



 Zoveel te kiezen...
wat zal ik nu eens (af, verder...) 
maken ...
Ik heb wel mijn normale
werkrooster...
Maar toch door het verdere thuis blijven wel meer vrije tijd...


De BOM van Anne Claudine's quilt 
gaat nu even voor :0))


We hebben heerlijk zonnige dagen
en dat samen met
voorjaarsbloemen
extra gezellig aan tafel !


Schreef ik eens dat je niet genoeg theepotten kunt hebben *U*
...




inderdaad ;0)
daarom ook zeker blij met dit lieve
verjaarskado op theeblad met een heerlijk
geurtje erbij voor in de woonkamer ...mmm


Dankzij de hartjes (die je een paar blogjes geleden kunt bekijken ...)
Vind ik appliceren opeens best leuk!


En koos ik er voor om de midden cirkel
te needleturnen :0) 



Nu nog de tinten blauw en lapjes voor de volgende rondes bij elkaar puzzelen...


Waar dan de grote klossen aan 
komen...

Intussen is eh...deel 3 al uit...

Op Facebook kun je deze free BOM vinden
Claudine's quilt van Anne en 
Quilt it &Dotty

Bedankt voor deze leuke lapjes 
 afwisseling !

Groetjes
Simone


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Needle turnen nog nooit geprobeerd, appliqueren is ook niet mijn favoriet .
Leuk om je blokjes te zien ,ben benieuwd hoe het verder gaat.

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Verwend dus leuk hoor. Ik werk ook nog steeds in het ziekenhuis en die afleiding is goed. Maar toch inderdaad veel meer vrije tijd om te quilten, geen verplichtingen etc....

Conny's-blog zei

Dat word een prachtige quilt he, jou stofjes zijn ook erg mooi..........liefs.Conny

Uplay365 zei

Needle turnen nog nooit geprobeerd, appliqueren is ook niet mijn favoriet .
Leuk om je blokjes te zien ,ben benieuwd hoe het verder gaat.

Mega888
SaGaming

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...