donderdag 23 januari 2020

Workshop aan tafel bij Anna-Jantina :o))

Hier achter mijn toetsenbord is het steeds een verrassing 
als ik later merk wie hier 
even komen kijken :o)

En dan zijn er nog veel meer waarvan ik het niet weet (o)

Bedankt voor jullie meeleven ook na het blog-
 en Instagram berichtje van gisteren...


Waar de bekerverzameling is begonnen ?
:o) niet hier bij mij aan tafel...


Maar helemaal een best wel eindje rijden aan tafel
in de quiltkamer van 
Anna-Jantina ( bekend van Instagram )

Workshop Emma Coffee- beker maken :o))
zie je het leuke stofpakketje rechtsonder op de foto?
Wij kregen allemaal zo'n overhemdlapjes pakketje
bij het beker patroontje !

twee bekers zijn al gemaakt van Anna's overhemd lapjes 
en ook een achtergrond roze-streepje van een eigen
 'gevonden' lees :souvenir uit de kringloopwinkel van afgelopen zomervakantie 
overhemd :o)


Overal prachtige quilts waar wij
zo gezellig aan tafel
 of rondlopend naar konden kijken :o))


'Anna's little Trees' quilt :o)




Dear Jane...

In het echt zijn de quilts nog veel mooier en liever 
zelfs van de mooiste foto's op Instagram ...(o)


Mooi de verschillende tinten blauw in het servies en het borduurwerk erbij :o))!


Deze middag kwam voor mij onverwachts als een
welkome 
'niet meer school missen' dag :o))

Want wat is nu leuker !!!

Maar zo makkelijk ... kom ik er niet af...

O...mijn werk doe ik gelukkig nog steeds met plezier !

ik leef met de dag
De tijd zal het leren ...


Lieve groetjes !
Simone









5 opmerkingen:

Floor zei

Wat een leuk nieuw project. Na de mandjes, boompjes, vingerhoedjes, hartjes en sterren nu een beker quilt. Nog nooit gezien, maar zeker ook erg leuk om te doen. Want quilters blijken ook al gek op bekers te zijn, vooral die van Emma. Heb er ook 4. :-)

Ineke zei

Wat gezellig om bij Anna Jantina te zijn. Haar quilts zijn mooi hé?

Quilting Moesje zei

Het was genieten :0))

thea zei

Simone, de tijd dat ik je heb gekend van je werk kan ik met een gerust hart zeggen: je komt er wel. Daar geloof ik in.

Guusje, zei

Wat leuk de bekers en wat leuk de workshop. De kleuren van de stoffen zijn ook helemaal geweldig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...