woensdag 30 mei 2018

Sterren bij de koffie :o)


Bij de koffie een ster...


en nu het woensdag is ...
Klosjesdag eigenlijk wel ...



er zijn inderdaad een 
paar ...
klosjes bijgekomen 
die ik vast nog niet had laten zien :o)


zo is wel goed te zien ...
dat de sterren meer wegvallen
in de achtergrond 
mijn huiskamer ...


Maar de klosjes zijn juist
errug LIEF :o))



toch maak ik ook meer sterren
voor een rustigere ??
quilt op de bank (o)



gisteren voor ik naar mijn werk ging
kwam het Quiltnieuws


nog iets gezelligs voor bij de 
't volgende bakkie
koffie ...


inmiddels meer
voor bij de ...
lunch

Groetjes
Simone 

7 opmerkingen:

Tilly zei

Je bent druk bezig,mooie sterren en klosjes. Groetjes Tilly

Mrs. Sutherland zei

Altijd leuk die klosjes en sterretjes! En beide zijn mooi qua kleur. Dat maakt het ook zo leuk hè, die afwisseling!
Geniet van je steekjes,
Zwaai, Mar

Floor zei

Soms is het moeilijk kiezen waar je mee verder wilt, vooral als het allebei leuk is.
Quiltnieuws..... nog niet gehad.... Utrecht komt vast later aan de beurt :-)

frameless mind zei

Wat zijn die sterblokjes toch leuk om te maken hé. Jouw kleurenpalet is ook erg mooi. Ik neig tegenwoordig ook meer naar een rustiger kleurenpalet voor mijn quilts. Alhoewel, ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat het toch een fijne afwisseling blijft in alle mogelijke kleuren en patronen.
Groetjes, Liliane

Ineke zei

Ik vind beide blokjes erg mooi, de sterren zien er ook geweldig uit!
Mijn nieuwe blog is https://inekehube.blogspot.com/
en mijn oude is helemaal weg!
Groetjes, Ineke

Guusje, zei

Mooie sterren heb je weer gemaakt. Lekker leesvoer.

Freubelsien zei

Oh jou klosjes groeien ook snel.
Hartstikke leuk hoor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...