donderdag 2 juni 2016

Sylvia in the picture :o)



Rosebud block nr: D 8
was aan de beurt ( vond ik (o)


weer zulke zachte kleurtjes ?


Ja bij dit blok wel ...


maar donkerblauw en felblauwe blokken zijn er ook al ;o)


het is maar net ook in welk
...
licht ze te zien zijn ...


Hieronder buiten aan het riet van de molen 'geprikt'
komen de kleurtjes weer anders over als binnen :o))


(deze ( op 't riet) foto's zijn van meer als een jaar (o) geleden ...)



Ik maak ze niet speciaal op volgorde
 en heb daarom ook nog 
 niet alle gemaakte blokken op de witte


ondergrond geregen ...



Maar zo krijg ik wel een idee van hoe mijn SBS top gaat worden :o))
en ...
misschien kan ik ze van de zomer weer meenemen 
naar de molen !

Groetjes,
Simone


Tijdens het maken van de foto's pakte mijn LABjes Bear
een lekker dik gevuld lapje van de stoel ...

6 opmerkingen:

frameless mind zei

Mooi zo in die zachte kleurtjes! Fijne zomer met Sylvia!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane:0))

juffrouw Ooievaar zei

Mooi hoor, veel quilt plezier :-)
Groetjes Anita

Quilting moesje zei

Heb je ook een blog Anita?

Guusje, zei

Wat een mooi lief blok. En wat is je LabjesBear behulpzaam.

Anoniem zei

Is Bear ook aan het quilten ( kussen van de bank) ?

Groetjes van Monique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...