vrijdag 17 juni 2016

Half uurtje ...;o)



De hoogste tijd om weer
eventjes ...



van me te laten horen ;o)
Vandaag toch weer over de Vingerhoedjes (o) ...


de twee Vingerhoedjes die nog misten in de rij ...
zitten er nu wel aan vast ...


al kwam daar een halve week
later ...
pas iets van *U* ..
En ook nog dankzij een
nieuw lief 
rood-ecru-ruitjes-hartjes 
lapje van de markt ...
waar ook Bear het grootste bot ooit
in zijn eerste half jaar ;o) kreeg ...
Tip: van de marktvrouw (o)
... een half uurtje per dag geven ...
anders eet ie m helemaal op (o)



en ja dat werkt !


Zo komen er na die dag zoals ik vorige week al ... 'opperde'
toch iedere dag een paar Vingerhoedjes bij aan de lap ...


één voor één ...
de laatste weken zijn de dagen om voor 'k er erg in heb ...
ook mijn vrije dagen ...
Hoeveel Vingerhoedjes er aan 't lappie zitten ??
nu ??
totaal ?


Ik heb ze maar weer eens geteld ...
dus nu kan ik 't ook wel vertellen ...


toen de twee Vingerhoedjes eraan zaten waren de beide kanten 
van links naar rechts dus 70 stuks 
en van boven naar beneden dus 50 ...
3500



een volgende rij is nu halverwege ...
een rij per dag ging niet lukken ...helaas ...
maar 'k ga gewoon weer door !


Ps,
Die gelukkig wel langer als een half uurtje ....per dag ;o)

Fijn weekend !
Simone 







6 opmerkingen:

Ineke zei

Wat groot en wat een monnikenwerk!
Fijn weekend!

Unknown zei

Heerlijk, mijn vingerhoedjes zijn weer in de kast beland. Misschien moet ik doen als Beer, een halfuurtje per dag ;)
Fijn weekend x

Quilting Moesje zei

Dat kunnen er toch weer een paar zijn in een half-uurtje :0))

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ziet er prachtig uit, maar wat een werk!!!!!!!!

Quilting Stories zei

I am very impressed by your quilt top! Love the colors!

Willy zei

Ik blijf ze prachtig vinden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...