maandag 18 januari 2016

Verrassingen ...:o))



Ruitjes lapjes en ...
roestige belletjes ??


die kan ik echt niet weerstaan ;o) !


dus he-le-maal blij werd ik ...
Toen ik ze zag liggen bij de plaatselijke kringwinkel
HEBBES :o))
en ook nog een heel vriendelijk prijsje !

Ik heb wel meerdere ideéen wat ik ervan kan maken ...(o)


 Verrast door mijn collegaatjes
van afgelopen vrijdag :o))


door een mooie schaal met witte hyacinten :o))!


en bij mijn bezoekje aan Dora
kreeg ik ... heel lief !
mijn eerste Puppy kraamkado mee :o))

Eerst de laagste stand ;o)

Maar wat groeien ze snel zeg !

Een van de vier reutjes...de onze is nog niet definitief bekend ...
de dag voor wij hem ophalen krijgen we het te horen ...
Streepjeskussen is van onze 'Babbel"...

Dit is tijdens ons tweede bezoek dit weekend ...
Kussen meegenomen uit de mand van onze lapjespoes Babbel ...
 na het bezoek mee teruggenomen 
zodat ze thuis alvast puppy-geuren ruikt ;o)

Of het gaat helpen ???

Dat vind ik echt héél spannend volgende week !!

Babbel merkt aan ons al een tijdje dat er iets staat te gebeuren lijkt het ...
en reageerd feller als anders...
hoewel ze gelukkig ook nog spinnend bij de jongens op bed gaat liggen ;o)

Iemand die ervaring heeft met een 
poezebeest
  die al jaren het huis voor zich alleen had
en waar toen een pupje bij kwam wonen ??

 ( Babbel blaast snel naar bijvoorbeeld andere poezebeest indringers in de tuin
en jaagt ze er ook echt uit...
  de dierenarts geeft ook aan dat ze een pittige lapjes-poes- tante is ;o)) ...

Groetjes,
Simone





6 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

Gaaf, een puppy! Ruim je lapjes maar vast op!

Conny's-blog zei

Ach wat leuk een puppy in huis.
Komt vast goed met poese beest.
Rustig aan elkaar laten wennen...........liefs.Conny

Anoniem zei

Pas maar goed op ik heb mijn poes naar een familie lid moeten doen toen mijn pup kwam .
De poes haalde uit en we waren erg bang voor de oogjes van de pup.
De poes is 28 geworden dus heeft een heel goed leven gehad en de hond is nu dol op poesen maar alleen als hij ze buiten tegen komt.
Succes Anette.

Guusje, zei

Wat een mooie vondst. Ben erg benieuwd hoe het zal met de puppie en het poezenbeest.

Guusje, zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
quiltsathome zei

Zo, dat is een leuke vondst bij de Kringloop !
Leuk, he, om daar dan iets moois van te maken !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...