dinsdag 19 januari 2016

Flower :o))



Nog drie daagjes ...



Ik had jullie nog niet verteld dat de
vier zwarte reutjes een ... blonde moeder hebben :o)) !


De fokker heeft bewust haar laatste nestje

De door ons meegebrachte IKEA;o) knuffelhond
was ook  direkt favoriet bij moeder Flower :o))
De vier puppies sleepten er ook mee rond :o))
Bij het ophalen van onze pup nemen we de knuffel 

 (o) weer mee terug naar ons huis ;o)
 Zo heeft hij nog iets vertrouwds bij zich ...

laten krijgen met een bruine reu waar ze ook graag de eigenschappen
van beide wilde laten vererven ...
Ze houd daarom een reutje zelf ...( maar weet tot nu toe nog niet welke ...)
Spannend dus ...


Toen ik deze aan het appliceren was en de bloem aan het festoneren...
wist ik nog van niets !!!
Toevallig toch ...
een blonde labrador die Flower heet :o))
Zo heeft deze Quilt in wording nog meer betekenis voor mij !
(er zal dan wel een zwart reutje lab-je bij moeten ;o))



 Is de naam van de quilt in wording van Lynette Anderson...

Groetjes,
Simone !


P.s; 

Met het patroon
ben ik al  twee jaar geleden in de zomer mee begonnen ...










6 opmerkingen:

Merian zei

Spannend!! Wij wisten ook pas 2 dagen van te voren welke pup we kregen.
Ben benieuwd naar de eerste foto's.
groetjes Merian

Unknown zei

Best wel spannend, wat een leuk idee van dat knuffelhondje.
Ook ik kijk uit naar de eerste foto's,
Liefs, Sonja

baukje zei

Oh wat leuk Yvonne, wij ehbben een zwarte labrador en ze is zoooooooo leuk en zooooooooo lief.

Quilting Moesje zei

Ha Baukje...

Je noemde al eens eerder Yvonne ??... terwijl toen we lapjes ruilde je wist dat ik Simone heet ;o)
Grappig ... ben benieuwd wie Yvonne wel is dan ...

Guusje, zei

Stitched by me is zon leuk patroon en wat een goed idee de knuffelhond.

baukje zei

Ja wat raar vorr mij ben je Yvoone, ik weet niet hoe dat komt. Maar ik zal mijn leven beteren hoor en je voortaan Simone noemen. Mijn welgemeende excuses. Nog even over de pup en de poes. Onze poes durfde een aantal weken niet naar binnen te komen, vervolgens ging ze binnen in de vensterbank zitten blazen. Het heeft wel even geduurd maar nu gaat alles goed. Samen tegen elkaar aan slapen zal het nooit worden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...