vrijdag 7 maart 2014

Nu ; '... zonder poespas ' ;o)

 

 Zwart-wit poezenbeesten komen (van jongs af aan ...) op allerlei manieren
( pas geleden nog letterlijk ;o)
 
 op mijn pad  :o)
  
 
 Dankzij de Vingerhoedlapjes ...
 

 
kwam ik op het idee om
  het eerder gemaakte poezenblok
opnieuw te maken  :o)
 

 
om het beter bij de andere blokken te laten horen :o)

 
  

 Hoe enthousiast ik dit blokje ook heb gemaakt ...

 









't Roze kokertje waar we haar naam
 en het telefoonnummer van haar baasje(s) konden vinden.




Is nu een roze hartje aan een witte snorhaar ...
voor een lieve herinnering :o)
   die goed afgelopen is !
 
Nu een blok zonder allerlei ...'poespas' erbij ;o)
 
 Goed weekend,
Simone
 
 
 
 

 
 
 

4 opmerkingen:

Judith zei

fijn dat dat goed is afgelopen :0) wat een heerlijke poezenlapjes heb jij in je vingerhoedjes! ik vind je zonder poespas-poezenblok erg leuk, vooral het roze detail :0)

Wilma zei

Zo leuk dat poesje! en vingerhoedjes, ja daar hou ik van en ook van poezebeesten.

Guusje, zei

Wat een mooi nieuw blok, knap gedaan en het past erg mooi bij de andere.

Conny's-blog zei

Leuk je poezenblok en vingerhoed stofje met poes, zijn lieve beestjes toch.................liefs.Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...