vrijdag 28 maart 2014

Een ezel .... ;o) en theetje drinken :o))

 
Bij gebrek aan design-wall;o) 
 
beter  :o)
 

even een up-date van de blokjes tot nu toe ...

 


 
t begon dus met de kleine vierkantjes :o))
 (met de bedoeling ooit ...
een  grote; ...'Kleine blokjes Quilt'
 te gaan worden ;o)

 ( dus niet ...)
 
Daarna kwam de vraag naar mijn favoriete blok !
die ik toen heb ingestuurd :o)
 
De nine-patch dus :o))))
 
En zo komen er steeds blokken bij :o)
 
De volgende is een leuke herinnering aan
de lapjes hartjes Bee :o)
 
 


waar ik een (leuke) foto van heb op mijn blog :o))
 
Maar ja ...
 
Een ezel stoot zich in 't gemeen geen ...
 
( het eerste poezenblokje die ik zelf zat te frutselen vond ik niets ... weet je nog ?)
en werd dus het zwart witte poesje
met hulp de afbeelding op het stofje van Lynette Anderson :o)

 
 
Toch ...
 
Waar een wil is ... is een ...
 
( en aan lapjes stoot je je toch wel zacht hoor :o)))
 
 kinderserviesje ... van mijn bijna 14 jaar geleden overleden
moeder ...
 
 


 
 
Ik wilde de theepot eerst perseee ...
appliceren !
en niet met fliso-fix ...
 
Maar na een hoop ei-gen-wijzig-heid ...
en probeersels dus ...
 
 
 Kwam gisteren ... Dora ( zie donderdag's ;o)
 
en liet zelf een erg leuk blok zien :
 
blok van Dora :o)
 
De bloempotjes vind ik erg lief  :o))geworden !!!
 met de kleine festonsteekjes
en dus met fliso-fix gemaakt ...
 
 
Okeee ....
 
waar heb ik anders die fliso-fix voor liggen ;o)
 

 
wat een opluchting :o)))

 
 
nu nog de kleine steekjes maken ...
en wat lila stoffen hartjes ...
Dan is het toch gelukt :o)
 
 Groetjes,
Simone !
 

5 opmerkingen:

Nardy zei

Wat laat je weer leuke werkjes zien. En wat een prachtig serviesje, een dierbare herinnering. Fijn weekend, groetjes Nardy

Supergoof zei

Je blokken zijn GEWELDIG!!!!
Allemaal, ik ben er weg van,...
:o)

Monica zei

Alles wat je laat zien vind ik erg leuk! succes verder

jolanda zei

Wat heb je een prachtige blokken gemaakt!! Heel erg leuk ook die kleurtjes bij elkaar zo.

Guusje, zei

War vormen de blokken een mooi geheel en het laatste blok met de theepot geweldig wat is die leuk en mooi geworden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...