maandag 18 juni 2018

Puzzelen met hexjes ;o)

Inmiddels een paar weken verder 
voor de wekelijkse Winterse Hexjes
opdrachten 
van Annelie :o)

 ( zie foto waar je op kunt 'klikken' ... 
rechter zijkant boven aan mijn blog)


Doordat het echt een eh leuke 
MYSTERIE is :o))
had ik nu eventjes een paar weken (O)
afgewacht ...


weet je nog ...
ik vond het toen tijd voor een ruitje ;o)
Maar wist niet dat het lieve (ijs)bloemen zouden worden ...

Nu wilde ik toch echt proberen dat de ruitjes er wel in blijven ...
en niks uithalen dus ...
Omdat de lapjes van beide tinten blauwe ruit 
 niet zo groot zijn maar 
meer 'scrappy'...
wil ik dat ze de 'uitsteeksels' van het bloemetje gaan worden ...
En  dan het binnenste bloemetje 
om het hartje heen van een ander lapje ...
waar het ruitje dan weer 
 niet teveel mee 'afsteekt'...
En dat viel niet zo mee *U*


Uiteindelijk vind ik 
deze effen lichtblauwe hexjes wel mooi  ...

begrijpen jullie het nog ??

Zo puzzel ik nog even verder ...
en gaan er ook echt wel weer
 hexjes vast aan de lap :o)

Fijne maandag !

Groetjes,
Simone 





6 opmerkingen:

Mrs. Sutherland zei

Mooie tinten hoor die je gebruikt in je "Winterse"hexen. Ze zouden bij jou ook gerust zomerse hexen mogen heten met die lieve, zachte kleuren. Ik hou erg van je kleurgebruik!
Fijne week weer, en tot blogs.
Groet van Mar

Wilma Kuin zei

oh heerlijk!! wat heb je dit weer mooi gedaan,...

Quilting Moesje zei

Dank je Mar en Wilma ! :o))
jullie helpen zo ook ;o)

Floor zei

Nou.... de heksjes puzzel begint me wel wat te duizelen hoor.
Maar je hebt er veel over nagedacht en het wordt mooi.
Soms is wat effen lapjes gebruiken ook heel rustgevend.

wilma oud zei

Door al de ander middelen, facebook en instagram ben ik een paar bloggers kwijt geraakt. Waaronder jouw blog. Wanneer ik me dan weer op atom wil abboneren, zegt die dat ik er al lid van ben. Brrrr. Via via heb ik je weer gevonden. Leuk zijn die Winterse hexjes. Ik sla ze op voor later. Die van jou zijn mooi hoor. Groetjes van Wilma

Quilting moesje zei

Fijn Wilma dat je weer langs kunt komen
En leuk om van je te lezen :0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...