vrijdag 15 juni 2018

Dag sterretje ?


Nee hoor !
De kleine (hexagon star) sterretjes
blijf ik erg lief en leuk vinden !


en dit nieuwe bloemetjes lapje van vorig 
berichtje ...
riep gewoon om 
sterpuntjes van roosjes te maken !


zo is steeds hetzelfde roosje
aan de 
achterkant van de lap gestempeld 
en uitgeknipt ...
( gelijk een bloem eraan vast steeds op dezelfde plek ;o)
 mee kunnen stempelen ...
dan is het iets minder erg voor het lapje (o)

en komen er toch twee ( net verschillende)  sterretjes ;o)


het leukste is 
aan/in elkaar zetten 


en kijken hoe het 
effect gaat worden in de rondte :o)


Ja je ziet het goed !...ik zag het bij het maken van deze foto nog niet (o)
maar twee puntjes zitten hier nog onderste boven ...
Toen het sterretje in elkaar zat zag ik het .
Nu zitten de puntjes (roosjes ) weer de goede kant op ;o)

grappig
de sterretjes zijn ongeveer 
maat ...klosje .


nu ga ik Bear blij maken 
met een rondje 
park !


ondanks veel te doen,
werken , boodschappen
etc ...
kan ik toch weer een sterretje
( star a day week) laten zien 
en steeds een beetje
maakt toch verrassend weer een 
eh...boel (o)


alweer bijna koffie tijd ...

oeps...

Fijn weekend!
Simone 




8 opmerkingen:

frameless mind zei

Als ik het prille sterrenlapje zo in de achtergrond aan de kast zie hangen dan vind ik het héél erg mooi worden!!
Heb je al een idee hoe groot dit project zal worden?
Fijn weekend.
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane:o)
De bedoeling was eerst een klein wand quiltje ;o)
maar dan had ik de kleuren en lapjes toch rustiger willen maken ...
Zodat ik er van dichtbij ook blij mee ben ...
Nu vind ik hem inderdaad mooi van een afstandje en de sterren zijn zo leuk om te maken ! Het zal waarschijnlijk dus toch een grote ( bedde-/opgevouwen bank - sprei ?)
worden
Ik ben ook benieuwd hoe verder;o)

Groetjes,
Simone

Mrs. Sutherland zei

Oh, dat wordt weer een snoeppie! Schattig met die lieve stofjes!
Veel plezier met het maken en geduld, want met een ster a day ben je wel even onderweg! Maar toch, zomaar op een dag is het dan toch gemaakt!
Fijn weekeinde en zwaai, Mar

Merian zei

Een heel mooi sterretje.
En wat zie ik links boven, een heel leuk beertje.
het patroontje ligt hier ook nog.

Groetjes Merian en een fijn weekend.

Annelein zei

Weer een lief sterretje... Je krijgt al een leuk klein kleedje zo...

Floor zei

Sterretjes maken is leuk werk, vooral als je precies de stof zo knipt dat alle punten hetzelfde motief hebben, dat geeft een mooi effect.
Ik heb van die sterretjes vroeger een tas gemaakt, leuk geworden.
Veel plezier met al de sterren die nog gaan komen.

Marja Rijnsburger zei

Leuk klusje dat sterretjes maken, wordt vast en zeker een erg leuke quilt.
Fijn weekend.
Groetjes Marja

Quilting moesje zei

Leuk idee ik Floor :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...