vrijdag 30 december 2016

"Oud & Nieuw ...",


Hoe blij kun je zijn als je (weer) tulpen
in de winkel ziet :o))


Normaal neem ik dan eigenlijk geen rode (o)
Maar nu met de kerstsfeer nog in huis
vind ik ze juist mooi !



Bijna een week geleden mijn laatste berichtje gepost ...
Tijd om de laatste Update 
Winter Wandering te laten zien ;o)


Ondertussen de vier blokken aan elkaar gestikt ...


en een middag...(o)
besteed aan zoeken wat voor rand er nu toch mooi aan is ...


Om als het die avond al lang donker is ;o)


(toch...)vrolijk rekenend en tekenend en knippend ...
Blauwe stroken, strookjes en langere blokken,
aan elkaar te stikken en de eerste twee zijden 
aan de top te maken !


Bear bewaakt ze wel eventjes ;o)
( zou een los lapje lekker zijn ...)


Ik wens jullie alvast ...
En nee ...
ik heb geen drie sterrenschaaltjes ;o)

 "De Beste Wensen ...!"

(Morgen dagdienst 
daarom nu al een vroeg 
Oud en Nieuw berichtje ;o))

Groetjes,
Simone ! xxx

10 opmerkingen:

frameless mind zei

Je bent nog goed bezig geweest met de Winter Wandering quilt. Ik vind het ruitenstofje er zo leuk bij!
Hopelijk heb je na het werken nog genoeg energie over om er een gezellige oudejaarsavond van te maken. Veel plezier en een goed begin van het nieuwe jaar. Hopelijk brengt het nieuwe jaar je veel mooie dingen!!
Groetjes, Liliane

Régine zei

Leuk om te zien hoe jouw Winterwanderingquilt eruit komt te zien!! Wat leuk met een rand van vierkantjes er omheen!
Dat is inderdaad weer heel wat uittellen en rekenen. Lief hoe Bear je quilt bewonderd op zijn manier :-).
Voor jou ook de beste wensen en een mooi nieuw jaar met veel leuke, lieve en creatieve momenten.
Groetjes, Régine.

Christine B zei

Your quilt is really beautiful and Bear certainly likes it! I wish you and your family a very Happy New Year may it bring you much happiness! Christine x

Ineke zei

Fijne jaarwisseling , geluk, gezondheid en liefdevol 2017

thea zei

Ik had dus een reactie achter gelaten maar die is duidelijk niet overgekomen.
Wat leuk die winter wandering quilt.
Mooie kleuren, weet je zeker dat je niet drie dezelfde bordjes in huis hebt.
Als jij nu Bear een quiltje geeft, wat heel blijft, ga ik misschien ook nog om een quiltje vragen voor ons zwarte monster.

Ik hoop dat je een rustige dienst hebt gehad.
Fijne jaarwisseling en een gezond nieuwjaar.
Groetjes Thea

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Gezellige dagen en een creatief nieuw jaar.

Villa Zeezicht zei

Ha, je bent lekker bezig! Alle goeds en creativiteit gewenst voor het nieuwe jaar!!

Quilting moesje zei

Dankje Thea :0)
Bear blijft wel van hele quilts af...alleen lapjes...Hoe groot of klein ook...Wil hij weg raag even proeven;0)

Mn dienst is fijn verlopen ...
En
Een nieuw overhemd staat erg mooi!;0)
Groetjes,
simone

conny's quilts en creaties zei

Ben heel benieuwd hoe je quilt er zo af uit ziet, de plaatjes zijn al veelbelovend. Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

Quiltminizusje zei

Leuk blog heb je en de winterwandeling ziet er heel leuk uit.
Veel quiltplezier in 2017, Christine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...