zaterdag 10 december 2016

Speldenkussenruil :o))

De speldenkussenruil georganiseerd door Conny





van Connysblog


Wat een verrassing toen ik de envelop op de mat hoorde vallen !
En de lieve wens kerst kaart met
speldenkussen ontdekte :o))



Was nog spannend...
vol van verwachting (lol)
wachtte ik de dagen af ...



maar vrijdags die week was er nog geen mail of pakketje ...


Uiteindelijk is de maakster ingelicht en heeft Grace
( zij heeft geen blog maar zag het via facebook)
heeeel lief een nieuwe gemaakt :o))


en nu ben ik een hand 
(pols) speldenkussen rijker !
Lijkt me heel handig !
Dank je wel Grace :o))


Dit speldenkussentje heb ik gemaakt en verstuurd 


en is gelukkig wel de dag daarna aangekomen ;o)


Bedankt Conny voor het leuke idee !!!

Groetjes,
Simone

5 opmerkingen:

Ineke zei

Oh, dit is ook al zo'n leuk speldenkussentje, wat je hebt gekregen. Heel handig een pols-speldenkussen.
Liefs, Ineke

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke speldenkussens, heel tof dat Grace er nog een wilde maken toen de eerste kwijt raakte in de post. Lijkt me wel handig zo op je pols. Ik heb ook erg genoten van de ruil, fijn dat je meedeed. groetjes, Conny

Marja Rijnsburger zei

Ik zie veel leuke speldenkussens voorbij komen.
Lijkt me trouwens erg handig zo'n polskussentje.
Groetjes Marja

Quilting Moesje zei

Zeker handig
hoef niet meer te zoeken waar ik mn speld geprikt heb als ik bv met mijn Vingerhoedjes lap aan de slag ben :0))

Régine zei

Mooie speldenkussentjes! Én handig zo voor om je pols😀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...