maandag 12 augustus 2024

Zomer mandjes

Vandaag voor het eerst weer een vrije dag...

Zoveel mogelijk vanochtend  vroeg al gesopt, gezogen en gewassen...



Nu is er onder het zonnescherm
 en onder de parasol 
 nog wel wat schaduw

en

een klein briesje 
voel ik...


Niet te hard zeggen *U*

maar het lijkt nog even mee te vallen

 met de hitte en benauwdheid

wel een blauwe hemel
 en
 een stralende zon :0) 

Nog een lief mandje
 aan de tuintafel
 in elkaar 'vlechten'...
dan maar :0)

Gezellig bij de koffie
 enne
 veel glazen water ;0) 

Groetjes,
Simone


Ps; hoezo...ik werk in de zorg ( lol)

 

4 opmerkingen:

Gretchen Weaver zei

The baskets are so cute!

Anoniem zei

Wat een moed om te soppen met deze warmte ,maar als beloning een lief mandje ( roze schattig stofje ) !

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

...inmiddels vanmiddag is het al een stuk warmer en klammer in huis inderdaad...blij dat ik na volle werkdagen en mijn werkweekend ....toch vanochtend thuis wat heb gedaan ...hihi
Voelt dan meer ...vrij ;0)

En het roze blormenmandhmhe is van Dutch heritage...ik vind de kleuren ook zo mooi vol :0)

Quilting Moesje zei

Thanks Gretchen :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...