maandag 15 januari 2024

Little nine-patch challenge

 Vandaag alweer twee weken

 in het nieuwe jaar...

(om het een beetje goed te maken wat meer plaatjes als anders ;0)


Het kleine Ohio sterren quiltje heb ik eerder gemaakt als challenge

 van Taryn (reproquiltlover via Instagram en haar blog :0)

Nu is deze uitdaging een stuk groter !

 met behulp van nog kleinere blokjes...

9 vierkantjes

 van een 0,5 inch

 vormen dan samen een nine-patch blokje van 1,5 inch af...


Vorige zomer ben ik met deze kleintjes al begonnen... 
en kunnen hier wel aan mee doen. 

Dat scheelt een beginnetje
 om te maken :0) 


Dankzij de 'Doll House stempelset van Jeanneke'
hoef ik niet steeds de kleine vierkantjes te tekenen
:0)



Iedere dag 2 nine-patches is de bedoeling...
En dat een jaar lang...

vanaf 15 januari 2024







Bij het ontbijt op een vrije dag

 of eentje bij de koffie... 

ik ben heel benieuwd

 hoe deze quilt gaat worden !


Groetjes, 

Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een uitdaging zou kramp krijgen in mijn vingers van deze kleine stukjes .
Nog de beste wensen voor een creatief 2024 ,dat we maar weer mogen meegenieten .

Groetjes Femke.

Annelies zei

Erg leuk. Succes !

Supergoof zei

Oeps, ik vind dit wel een heel leuke uitdaging,...m'n logcabintjes zijn per strookje 1 cm breed,... Goedemorgen Simone, het ziet er zo GAAF uit!!

Quilting Moesje zei

Echt...1cm breed ❤️ ...heel bijzonder, leuk! Ben benieuwd hoor...naar je lieve log cabinnetjes in t echt :0)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...