zaterdag 18 maart 2023

Eieren en haasjes...


 even voor de foto

 op een dekentje gespeld...



Hoe meer eieren( lapjes) ik erbij gevonden heb...

Hoe meer ik er ook nog nodig

 (b)lijk te hebben *U*

gelukkig maar dat ze zo leuk om te maken zijn!


Ik doe ze op de needle-turning manier...

Net als Sue Stichbury ...

Ik heb wel aplic stokjes en ook de speciale foundation plakstof of freezerpapier e.d

Maar niet zo strak zelf

 handgemaakt ...vind

 ik toch het liefste en mooiste zelfs eigenlijk

 overkomen...

( of gewoon het leukst om te doen ??!?...:0))))


Fijn weekend!


ps. blij met een ei verhaaltje? ;0)

Groetjes,

Simone


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo leuk ,ik ben appl stokjes geprobeerd maar vind dat toch lastiger om het mooi te krijgen , als ik nu iets rond of ovaal moet maken dan gebruik ik zoiets als paterno en dan rijgen en goed strijken soms lukt dat .
Leuk je Maileg ei .

Groetjes Femke.

Anoniem zei

Zo leuk ,ik heb appl .stokjes geprobeerd maar vind dat toch lastiger om het mooi te krijgen , als ik nu iets rond of ovaal moet maken dan gebruik ik zoiets als paterno en dan rijgen en goed strijken soms lukt dat .
Leuk je Maileg ei .

Groetjes Femke.

Coby Breitner zei

Nou er komen er steeds meer bij, schiet wel op toch. Of blijft de kip nog even leggen.....?
Ik appliceer altijd met h250, kan namelijk niet needle turn. Wou dat ik het kon, veel te onzeker voor dat het niet goed is.
Fijne zondag, groetjes Coby

Guusje, zei

Wat zijn ze ontzettend leuk. Appliceren met needleturn en H250 zijn mijn favo's. Jouw eieren en haasjes zien er mooi uit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...