dinsdag 17 januari 2023

Even stil...

 Vandaag schrijf ik hier 

mijn laatste verhaaltje...



...zal ik de pauzeknop indrukken...

of is dit het laatste verhaaltje...


Vanaf 2011 tot nu toe...heb ik hiervan

 ( samen met jullie :0) )

 genoten !



Ik vertelde eerder weleens als ik

 ( heel lief) gemist werd

 na dagen of zelfs weken geen blogje geplaatst te hebben...

dat het vanzelf gaat...



en dan kwam er soms iedere dag een verhaaltje...


Bedankt voor alle mooie herinneringen !

stille lezers, 

trouwe volgers,

elkaar inspireren,

jullie lieve reakties na ieder berichtje :0)) !


ook namens Bear :0))


...de keukentafel erbij gezet...voor de hele familie aan tafel met Kerst :0)





Liefs,

Simone en Bear

8 opmerkingen:

Annelein zei

Jij ook bedankt voor al de mooie verhalen die je hier hebt gedeeld.

Liefs, Willeke

Anoniem zei

Jammer ,weer eentje minder om gezellig te lezen .
Gelukkig laat jij nog weten wat je doet ,soms zoek je naar een blog en is het zomaar gestopt !

Gr Femke.

Gretchen Weaver zei

Enjoy your stitching!

Annelies zei

Wat jammer, maar ook ik blog al lang en kan het heel goed begrijpen.

Floor zei

Tja zo gaat het soms.
Dan ben je een beetje klaar met bloggen.
Hoewel je natuurlijk wel gewoon doorgaat met leuke dingen maken.
Geniet lekker van je rust.
GRoetjes,
Floor

Guusje, zei

Bedankt voor je mooie verhaaltjes. Erg jammer dat je stopt maar het is niet anders. Ik ga weer beginnen want ik mis het.

Coby Breitner zei

Oh nee Simone niet stoppen. Ik geniet zo van je verhaaltjes, word er zo blij van de serene kleurtjes die je gebruikt. Verhaaltjes over bear. Oh oh wat ga ik dat missen. Natuurlijk volg ik je op insta maar dat is toch anders.
Bedankt voor alle jaren, hoop dat het blog niet verdwijnt want dan ik vanaf het begin nog eens terug lezen. Doe ik wel vaker ook bij andere blogs.
Tot op insta, hartelijke groetjes Coby

Marion van de Sande zei

Ach nee, wat jammer, ik genoot zo van je verhalen en ook van je foto's. Voor mij verdwijn je niet helemaal want ik volg je op Instagram maar dat is niet hetzelfde. Heel jammer maar wel zeer bedankt voor al je blogs, ik heb er echt van genoten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...