dinsdag 8 juni 2021

Zaanshuisje quilt:o)

 

De blokken van de quilt ' Zaanshuisje ' op het moltonlaken gespeld...


ze zijn het nog nog niet allemaal
en ook de stichery krijgt er af en toe nog een 'draadje' bij ;o)



De drie bloemen had ik ook al een tijdje
 zonder de steeltjes met blaadjes 



maar die zijn er zomaar aangekomen :o)


net als een eerste blokje met blauw...


waar het bootje nu ook in kan erin varen :o)


 Zaanshuisje is een facebookgroep
met iedere week 2 blokken of andere opdracht
van Dorry van Quilt it & Dotty
(freebom)

Toch even bijgepraat vanavond ...


Groetjes 
Simone !




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je schiet al aardig op , mooie kleuren !

Leuk je kast met lapjes , ben je niet bang voor verkleuren ?

Ik mis de energie om iets te maken ,maar geniet van jouw gezellige blogjes .

Bedankt ,Femke.

Quilting Moesje zei

Graag gedaan Femke ! Fijn om te lezen dat je ervan geniet :0))

Groetjes
Simone
De lapjeskast heb ik nog niet zolang...eigenlijk voor in mijn kleine hobbykamertje...maar hij mag van mijn jongens beneden staan..tot nu toe zo gelaten.
Zonnescherm doe ik al snel naar beneden en de lapjes wisselen nog al eens van plaats (uit lades en manden bv)

Conny's-blog zei

Mooie kleurtjes voor je zaanshuisje gebruik je............liefs. Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...