woensdag 21 april 2021

Happy Birthday surprices :0))

 Een week geleden alweer...dat ik een jaartje erbij gekregen heb...

Dit zal een lang berichtje worden...

Dit laatste jaar ging zo snel...

Eigenlijk het Sarah worden vorig jaar niet echt kunnen vieren en nu dan alweer

...51 jaar...


Op mijn verlanglijstje stond een bezoekje aan de Supergoofwinkel :0))
Waar ik met DH einde vorig jaar een keertje
 ben geweest...

Maar zelfs in deze Corona tijd...
vliegt de tijd eerder nog harder...
en een weekje vrij is toch om voor je het weet...
Bijna twee uur rijden 
(wat het zeker waard is! ) 
en weer terug...
dan blijft er niet veel tijd om nog wat leuks met de lapjes te gaan doen...
Een pakketje door de bus krijgen is ook echt een feestje...

Scrapzakjes zijn zo leuk! En nog meer een verrassing nu ik ze niet zelf in de winkel had uitgekozen :0))


en lapjes kunnen gelijk enthousiast
 getekend of gestempeld ;0)


Zaterdags komen er ook steeds 2 nieuwe blokjes bij op facebook (ontwerp) van Dorry
(Quilt it & d Dotty)
Hierboven zie je de stichery van het Zaanse huisje...waar de quilt ook naar genoemd wordt ;0)



Ik kreeg heel lief een charmpakketje van de serie Midwinterreds van Minnick&Simpson
Waar je op mijn blog meer verhaaltjes en plaatjes van lapjes en quilt(je)s van kunt vinden... 

Achtergrondstof nagestuurd door quiltwinkel de Dijkquiltster.  Waar ik een verrassings bezoekje op mijn verjaardag heb gebracht :0)) (op nog geen half uurtje rijden...toch nooit geweten)...

De zaterdag na mijn verjaardag alle ideeën die ik had om met die charm- lapjes te gaan maken...


Teveeel ideeën *U*
Samen met Johanna een besluit genomen 
:0))
Waarop zij gelijk een ontwerp tekening heeft gemaakt...
En samen de lapjes voor de sterren
gecombineerd.
En ook genummerd...

Zo verwend met bloemen, lieve kaarten, telefoontjes, berichtjes,  kadootjes...

Ps... 
De ster en de uitgelegde lapjes zijn dus uit dit bovenstaande charmpakketje :0))

Straks heb ik avonddienst...
ga er dus toch een 'eind aanbreien' ...






volgende keer zal ik toch weer
één (quilt)werkje per bericht delen...(o)


Lieve groetjes
Simone ! ❤









6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd ,en zo te zien en lezen heb je een fijne dag gehad en heerlijk verwend .
Lekker nagenieten nu.

Gr Femke.

Conny's-blog zei

Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Ja echt vieren kunnen we het niet, maar die bezoekjes aan de quiltwinkel
van Supergoof is geweldig toch. Veel plezier met je lapjes weer en we gaan
vast weer zien wat je er van maakt..............liefs.Conny

Floor zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. De tweede stille verjaardag, niet leuk, maar de volgende wordt vast een feestje.
Heerlijk om lapjes te kopen/ krijgen voor je verjaardag.
Lekker plannen maken en genieten.

Marja Rijnsburger zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Alweer de tweede verjaardag in coronatijd.
Stil, maar de lapjespost maakt alles toch weer een beetje goed.....

wilma oud zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. Precies 20 jaar jonger dan ik. En ik spreek uit ervaring, wanneer ik zeg dat ik genoten heb vanaf mijn 50e levensjaar. Je wordt toch anders, vind ik. Maar wat heb je weer prachtige dingen gekocht en gekregen! Ik kan me voorstellen dat het de moeite van het rijden waard was naar Kampen. Zo jammer dat er corona is, anders zouden er veel meer mensen bij haar geweest zijn. Wanneer alles weer open is, kun je er zo'n mooie dag van maken. Vandaag krijg ik mijn eerste spuit. Pfizer. We gaan het meemaken. Nog een hele fijne zondag. Lieve groeten van Wilma Oud

Quilting Moesje zei

Dank je wel allemaal !
Voor jullie reacties en lieve wensen :o))
Het was een werkweekend en vandaag ook gewerkt ;o)

In deze tijd inderdaad extra blij met lapjes .... meer gekocht ook als wat ik voor coronatijd zou doen ... (kleding bijna niet nog )
Hopelijk geen last van je prik Wilma ! (mijn eerste afspraak staat ook...)

Fijne (thuis)Koningsdag gewenst !

Lieve groetjes,
Simone :o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...