zaterdag 20 maart 2021

Hexagonquilt voor Bear :0)

 Goedemorgen op deze zaterdagmorgen !

Een vrij weekend en meerdere lapjesplannen...

(Ook plan om wat in de tuin te doen

enne in huis ...

Vandaag komen er ook weer twee blokjes patronen voor het Zaanse huisjespatroon van Dorry (Quilt it &Dotty) via facebook.

Dit is een freebom project,

Met in het midden een stichery van een Zaanshuis :0)

Die moet ik nog maken...

De groep 'zaans huisje' kun je aanvragen om te volgen.

Iedere week komen er dan 2 patronen bij via bestanden.

Vanochtend hier in mijn bloghuisje

 plaatjes van de hexagonquilt die ook al aardig begint te groeien!


Deze hexagonnen zijn vanaf 1 januari 2021 met eentje per dag begonnen...

Weet je nog?
Of doe je ook mee?
 met het Pottyproject2021
Het idee is van quiltwinkel de 'Quiltster' :0)


Speciaal voor Bear !

Iedere dag een hexagon heb ik een paar weken gedaan,

Maar een keer per week 

een dag met meerdere aan de lap zetten werkt nu beter...


Ook vanwege de kleurverdeling...

Ik heb een 'potje' vol hexagonnen al uitgeknipt 

alle kleuren...

Toch moet er regelmatig ...

 natuurlijk

net weer een ander lapje, 

kleurtje, motiefje

bij de grote hexagontop gehouden worden..

die dan toch net wat leuker ovetkomt (o)

Ik heb de stempelset van Jeanneke

waarbij deze grote twee inch hexagon stempel.

Zo stempel ik en knip ik toch weer nieuwe voorraad erbij ...

Tellen?

...heb ik nog niet gedaan *U*

Fijn weekend !

Simone 


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je de Bear top laat zien ,die schiet lekker op met de hexagon blokjes , honden zijn dol op de lekkere dekens .

Fijn weekend ,groetjes Femke.

wilma oud zei

Wat kijkt Bear weer lief. Ik ben ook bezig met hexagonnen en met de hexagon stempel. Heerlijk werken met die stempels en zo precies. Zo te lezen heb je het druk met je hobby, tuin en huis. Fijn weekend alvast. Groeten Wilma Oud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...