zaterdag 27 februari 2021

Bloghuisje ?

 Zo lang geleden ...

ik kon opeens niet meer hier in mijn bloghuisje komen ...

Regelmatig hier iets laten zien helpt schijnbaar 

om niet opnieuw te hoeven inloggen ...

Wachtwoorden klopten opeens niet meer en mijn account of andere

kunnen nu ook voor Instagram of facebook zijn...

De laatste rand is in de maak ...voor Claudine's quilt 

Gisteren een blok voor Sylvia's Bridal Sampler quilt
voorbereid...


om aanstaande maandag mee te nemen 
en
 voor het eerst sinds weken 
weer eens gezellig samen te 'freubelen' :o))



Dit geeft weer een leuke stimulans !
Nu ligt bij mij de tafel opeens weer gezllig vol met lapjes, dozen, bakjes 
en weer ideeën te over *U*

Na een tijdje 'opgeruimd staat netjes' geweest te zijn....



Hieronder nog een foto van Claudine 
waar de laatste rand met driehoekjes wel te zien zijn. 
Ik ben bijna op de helft ;0)


Hopelijk tot snel!

Fijn weekend !
Groetjes
Simone


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ziet die er mooi uit ,misschien keertje een foto van het totaal !
Daarom zit ik niet op Facebook of instagram die maken er iedere keer een zooitje van ,je zou denken dat ze blij zijn met de “ klanten “ .

Gr Femke.

Floor zei

Claudine ziet er prachtig uit. Mooi die zachte kleurtjes.
Fijn dat je weer samenkomt om gezellig een blokje te maken en bij te praten. Daar zijn we wel aan toe.

Coby Breitner zei

Ahhh geweldig je bent er weer. Blogjes vind ik persoonlijk toch iets leuker dan insta, maar ja das ook zo makkelijk he. Jouw kleurgebruik vind ik zo mooi. Gezellige dag maandag.
Groetjes Coby van insta Cosy-cot

Quilting Moesje zei

Dank je Femke, Floor en Coby :0))
🥰

Guusje, zei

Wat leuk hier weer iets te zien. Ik kan al heel lang niet meer op mijn blog komen. Ik heb al van alles proberen aan te passen maar een logje plaatsen lukt maar niet. Waardeloos dus. Maar goed fijn dat je weer verder gaat met je mooie SBS en Claudine die wordt ook alzo mooi.

Quilting Moesje zei

O, wat jammer Guusje!
Heeft het ook met je account en wachtwoord te maken?
Gezellig dat je reageerde:0))
Groetjes
Simone

Conny's-blog zei

Prachtige quilts waar je aan werk zeg en jou zachte kleuren zijn ook erg mooi.
Ben ben na jaren de top af te hebben de SBS quilt aan het door quilten.
Hele andere kleuren dan die van jou, leuk die verschillen he.................liefs.Conny

wilma oud zei

Mooi wat je allemaal laat zien. Vervelend dat je niet in je bloghuisje kon. Groetjes Wilma Oud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...