vrijdag 4 december 2020

Lapjespost uit Zweden :0)

 Cynthia liet haar blauwe vingerhoedjesquilt op Instagram zien.

Zij had bijna al haar blauwe lapjes er al in verwerkt gaf zij aan.

Spontaan kreeg zij van mede instagrammers...

 blauwe lapjes aangeboden .

Ik herinnerde mij de zo leuke lapjesruil met medebloggers een aantal jaren geleden voor mijn rode vingerhoedjesquilt.


En zo kwam het dat ik ruim een week geleden blauwe lapjes stuurde
naar Cynthia in Zweden....

Vanmiddag al ... lag er tot mijn verrassing de dikke envelop uit Zweden in mijn brievenbus :0))

Twee lapjes zijn al de vorm van een ruit ... ook nog dezelfde maat als een van de stempels uit mijn stempelset van Jeanneke(.com)


Ik besluit ze daarom heel te laten 
zou toch jammer zijn om iets van het lapje te knippen ...



 Uit andere lapjes heb ik
 vingerhoedjes geknipt...
ze mogen bij en aan elkaar blijven :0)) 

Om dan zo
 als groepje gezellig aan de blauwe vingerhoedslap te komen !
Leuk als herinnering voor later :0))


Ook nagenieten met een overgebleven gebakje van gisteren ...

Middelste DS is 
2 december 22 jaar geworden !

Fijne avond !
Simone

4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Heerlijk zulke enveloppen in de brievenbus, zo ouderwets gezellig en dat krijgen we niet vaak meer. Mooi dat je ze bij elkaar laat. Alsnog gefeliciteerd met je zoon.

Quilting Moesje zei

Dank je Coby:0))

Anoniem zei

Leuke verrassing lapjes per post !
Ook nog gefeliciteerd .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dank je Femke :0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...