zaterdag 27 januari 2018

Echt hè ...

Een week verder...
Dit is toch geen ster voor het patroon van 
Stiched by my ??


Dat heb je goed gezien ;o)
de stempels hebben behalve driehoekjes
 en vierkantjes ...


ook ...ruiten ...(o)

Toen ik  ...
 'A Star a Day '
van Karen Styles
voorbij zag komen ...
Zag ik opeens die stempel ook in het setje ...
En toen ik ook nog eens hoorde 'roepen '
hoewel ik dat ...echt ... absoluut niet wilde horen (o)


bedacht ik ...
ach ... één sterretje 
om te proberen 
kan toch geen kwaad (o)

Behalve onze eigen drie DS 'Jips' zijn er nu ook  al een poosje
twee vriendinnetjes Janneke's af en toe bij ons thuis te vinden :o))



Nee hè ...


Toch geen tweede sterretje ???


De lapjes bij elkaar leggen is veels te leuk ...


echt !!!


Enne...
de lapjes liggen er toch al (o)
in allerlei kleurtjes op te wachten 
Echt waar !

Fijn weekend nog ! 

Liefs,
Simone 



Ps, de deksel zit goed op het sterren lapjes doosje,
jij hoort ze vast niet roepen :o)

5 opmerkingen:

Ineke zei

Haha, zie ze overal verschijnen. Wel leuk om weer wat te patchen en ervan genieten.
Fijn weekend

Floor zei

Wel hoor, ik hoor ze al uren roepen, maar ik wist niet waar het vandaan kwam.
Hup, deksel er af, je houdt het toch niet vol om ze te negeren.
Gewoon morgen weer een sterretje maken.... of misschien vanavond al?
De moraal van dit verhaal: begin nooit met één blokje om te kijken hoe het gaat worden :-) :-) :-)
Groetjes,
Floor

Quilting moesje zei

Hihi :0))

Muggensteekjes zei

Ooh de sterretjes zijn heel mooi en het werkt heel verslavend zie ik. Het groeit vast uit tot iets prachtigs.
Fijne week, groetjes Ingrid.

Merian zei

Wordt zeker weer wat moois al die sterretjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...