donderdag 13 april 2017

Vandaag vier ik het niet ...(o)


Maar ik voel(de) me zeker wel jarig :o))

Nog warm besmeerd met abrikozenjam :o)

Eitjes gekookt... voor je weet maar  niet ...
vanavond met stokbroodje en (tonijn)sla
en 


Vanochtend toch een eenvoudige ( choco-kruid) cake
in de oven gedaan  ...


Enveloppen vielen op de mat :o))



Roze ballon met witte letters
'happy-birthday' erop 
lag vanochtend zomaar on-opgeblazen 
in de boekenkast...

( gisterenavond had ik late dienst)

Bleek middelste DS gevonden te hebben...

Moest ik toch wel even voor mezelf dan maar 
opblazen ...


ik vier het vandaag toch niet ... (o)


Bakblik op z'n kop op het 
lichtblauwe bord 
...
en ??

GELUKT :O)) !

vanmiddag kwamen lieve (schoon)ma en een vriendin 
 toch even gezellig een bakkie doen :o)


En viel einde van de middag nog een vlop in de bus.
Met via FB ( Patricia (KLIK...)) aangeboden
( bijna kant-en-klare hexjes 
met zwart - witte lapjes :o)
en ik was de 'gelukkige' :o))


 Vanavond met het zonnetje op tafel ...
even puzzelen ... hoe ik ze in elkaar ga zetten ...
Ik vind ze zo zwart-wit wel een mooi plaatje met Bear erbij !

Er zijn niet overal genoeg voor 6 hexjes van ...
voor een hele bloem ...
maar ...
ik heb intussen al een idee...
( dank je ook Baukje (klik)... ;o)
en heb zelf ook wel zwart-witte lapjes .

Al eerder van plan ge-weest...
maar tot nu toe kwamen er steeds 
toch kleurtjes bij ;o)

Zou het nu wel lukken ...
zwart-wit ?

Groetjes,
Simone






10 opmerkingen:

frameless mind zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Alhoewel het feestje gisteren niet was zag het er wel héél feestelijk uit!
Ben benieuwd hoe je die (mooie) zwart/wit hexjes gaat verwerken.
Groetjes, Liliane

Floor zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien had je toch een leuke dag, dus dat zit wel goed.
Zwart-wit hexjes..... ben benieuwd wat dat gaat worden, maar misschien maak je er nog meer bij tot een grote quilt?
Groetjes,
Floor

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en leuk die hexjes......liefs.conny

Quilting Moesje zei

Ben ik ook benieuwd naar (nog) Liliane en Floor :o))

en bedankt ook Conny :o))

Ineke zei

Had je al gefeliciteerd, toch leuk om de foto's (iets meer dan op Feestboek) te zien. Zo leuk om post te ontvangen.
Fijne Paasdagen

Quilting moesje zei

:0))Leuk Ineke

mieke zei

Toch nog gezellig , ook al vier je het niet.
Gefeliciteerd.
grtjs Mieke

Quilting moesje zei

Ha Mieke
Bedankt hoor :0) tijd geleden...dat ik he voorbij zag komen
Groetjes
Simone

thea zei

Ha Simone nog van harte gefeliciteerd. Ook al vier jij het niet, andere doen het altijd wel voor jou.

Groetjes Thea

Anoniem zei

I have really enjoyed seeing your posts Simone. Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...