dinsdag 10 november 2015

Kleine rode appeltjes :o))



En ... de Vingerhoedjes ??
krijgen zij er nog nieuw
gezelschap bij ?


Nu je het vraagt ...;o)
Tja ...eh
vooral als er nieuwe lapjes komen ... :o))
dan ...
MOETEN 
daarvan na-tuur-lijk ook gelijk 
een paar Vingerhoedjes getekend 
en geknipt worden ...
en met kleine-steekjes aan de lap gezet ! ...



Maar ...
er zijn zoveel meer leuke 
dingen te doen ...
of uit te proberen;o)


Jaaaaaren geleden
nog voordat de lapjes ...overal bezit van namen ;o)


had ik ook een lijmpistool...

Nu had ik er opeens zin in om 
een strokrans die ook al jaren op zolder ligt ...


te gaan omwikkelen en beplakken :o))
Komt vooral door het doosje kleine rode appeltjes :o))
die zijn zoooo leuk !


Ik mis nog wat ...


zo is het al beter ...


Ik denk dat er toch nog wat bij gaat komen ...



Groetjes,
Simone


6 opmerkingen:

Monica zei

Wat leuk worden jouw vingerhoedjes, en gezellig om al met kransjes voor de decembermaand op te maken, krijg daar meteen ook zin in.

Judith zei

Wat een mooie krans, het lapje (hoe kan het ook anders) maakt het helemaal af!

Ineke zei

Enig!!! Zo'n krans!!!

Anoniem zei

I love your thimbles quilt.

Atelier Ullizee zei

Ja, ik vind die appeltjes ook wel heel leuk! Een mooie krans, past goed bij de andere leuke spullen...

Wilma Kuin zei

Wat een leuke krans!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...