maandag 6 april 2015

Aan de haak ?

 
 
Nee daar begin ik toch maar niet aan ;o)
stel je voor dat het ook weer leuk is, net als vroeger;o)
sinds ik de (quilt:o)lapjes heb ontdekt ...
 
 
 
maar een lieve collega van mij wel :o))
Vanavond liet zij haar mooie haakwerk zien :o))
 
 
Steeds een ander patroontje ...
Zulke mooie kleuren bij elkaar :o))
 
 
 
 
 
net zo *S*T*R*A*L*E*N*D*
als Irma zelf :o))
 
 
Ik ken de blog van
Tertia (klik-ker-de-klik) van het quilten :o))
 
Maar mijn collega haakt
 met meer haak-vriendinnetjes met Facebook
en dat allemaal begonnen
 door Tertia :o))
 
Zelf begeef ik me (nog) he-le-maal niet in het wereldje van Facebook ...
maar wie weet ...
ga ik er eens 'om een hoekje kijken '...(o)
ik zal er toch ook eens aan moeten geloven ...??
 
Maar voorlopig houd ik het denk ik
maar fijn ...
 
 
 
met mijn lapjes bij mijn Quilting Moesjes blog :o))
 
wel zo knus ;o)
 
 
 
Groetjes,
Simone !
 
 
 


4 opmerkingen:

ria zei

Pas op hoor als je je haaknaald gaat pakken en aan de deken van tertia gaat beginnen.
Ik ben ook zo dom :-) geweest (grapje) en ben weer helemaal haakverslaafd.
Mijn quilts voelen zich erg verwaarloosd hihi.
Wat hebben we toch een fijne hobby.
Groetjes Ria

Quilting Moesje zei

dank je voor de waarschuwing Ria :0))
ben wel benieuwd naar jou roepende quilts,0)

Wilma Kuin zei

Groot gelijk want als je eenmaal een haaknaald vast hebt.....
Mooi mandje!

Ieke78 zei

Wow, wat een mooie gehaakte deken! Mag je collega terecht trots op zijn!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...