maandag 30 maart 2015

Mrs. Clevelands Choise :o)

 
 
Leuk om een nieuw blokje te beginnen !
 
 
 
 in mijn vrije weekend de tijd om een blok te kiezen die uit veel stukjes bestaat :o))
 
 
Blok B 8 is aan de beurt  ...
 liever niet met paper-piecing ...( zoals in het boek staat).
 
Welke lapjes en kleurtjes blauw zal ik hier eens voor gebruiken ??
 
 
 
Het blok staat ook in mijn ; "5500 quilt patronen" boek.
 
 
 
 
Mrs. Cleveland's Choice nr. 829
 
daar is een kleur/ lapje (blauw) gebruikt en dat lijkt mij ook wel mooi :o))
 
 
patroontjes op paterno-plaat getekend ...
en uitgeknipt ...
 
 
 
lapjes erbij :o))
 
 
 
 
en zo weer een leuk blok om te maken !
 

 
 
Voor het weekend heb ik ook nog het sterren blok
die je eerder al op mijn blog kon zien
 
 
()
 
 
 
toch veranderd ...
Hij lijkt zonnig op deze foto :o))
 
maar hier ben ik door gaan twijfelen :o(
 
 
de ster valt niet op vind ik ...
en dus alle lapjes weer losgehaald!
 
 
 
en is het toch een witte ster geworden :o))



 
Het Mrs Clevelands Choise blok


 
 ga ik nog wel even afmaken
 

 

 
 
voordat het Pasen is ;o)
 
 
Groetjes,
Simone



 
 
 

5 opmerkingen:

Monica zei

Leuk is dit blok geworden, en moedig hoor dat je dat andere blok gewoon 'even' veranderd hebt.

Unknown zei

Het ziet er vreselijk tijdrovend uit allemaal met die blokjes :)
Wat is dat paastasje aan je kapstok ook weer leuk!
Fijne week,
liefs, Sonja

Quilting Stories zei

Very sweet little block!

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

De ster komt nu veel beter uit. Wat een werk, alles met de hand! Maar wel erg mooi natuurlijk!

Quilting Moesje zei

Heerlijk werkje met de hand :o))
krijg er juist geduld van ... en
stukje voor stukje is er opeens weer een blokje bij :o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...