woensdag 18 februari 2015

Even stilstaan bij de huisjes ;o)

 
 In de avond komen alle huisjes tevoorschijn 
 een huisje wordt in de naadjes doorgepit ...
 
net vond ik in mijn fotoalbumblogarchief
't bewuste huisje nog los :o))
 
 
 Te lezen op de blaadjes eronder ;o)
 
 
is dit ongeveer al twee jaar geleden (o).
Onlangs werd dit namelijk alweer afgetoetst ...
 ( iedere twee jaar dus;o).
 
Eerder die dag een afspraak in de havenstad met jongste DS ...
 
 
 
Vandaag is het heerlijk zonnig :o))
 
 
maar eerder deze week bleef het de hele dag wat mistig ...
 
Jongste DS wilde nog even rondkijken ...
 
voordat we weer in de auto stapten en
naar huis reden :o))
 
zo liepen we samen richting de Willemsbrug ...
 
Wat leuk om eens eventjes saampjes
 ... stil-te-staan ;o)
en niet op de tijd te letten...
 
 
inplaats van (zoals we altijd doen ;o)
gelijk naar de parkeerplek en naar huis te  rijden  ...
 
 We gaan zeker weer eens een (on ? -gepland) uitstapje maken !
 
 
En 's avonds ...

Eens proberen zonder quiltring ...
de huisjes wat opgerold voor me aan tafel ...
 

 
 
 
dit huisje is aan de beurt ...
 
 
 
 
steeds een klein stukje en dan moet er weer gedraaid worden ...
 




daarom vind ik de quiltring
toch wel het fijnste werken !
 
 
 
 
 
 
Op de foto
hieronder
kom ik het huisje ook tegen een beetje in het midden :o))



 
voor jullie ook
veel lapjes - en ...
ander plezier gewenst !
 
 
 Groetjes,
Simone
 
 
 
 
 


7 opmerkingen:

baukje zei

Wat worden ze mooi!!!!!!! Ik vind dat quilten met al dat gedraai VRESELIJK, ook in een quiltring.......

Guusje, zei

Je huisjes zijn zo vreselijk mooi. Leuk om het quilten te volgen. Nog even en ik pak ze ook weer op om verder te gaan.

Hennie zei

Je huisjes quilt wordt super mooi, veel quilt plezier.

Groetjes Hennie.

Unknown zei

Wat een prachtige quilt, geloof graag dat zoiets vlug een meerjarenproject word :)
Liefs, Sonja

Quilting Moesje zei

Dank je allemaal :0))
Ben ook benieuwd wanneer ze af zijn ....

Monica zei

Kom je dikwijls in de buurt van Rotterdam?
Wat leuk dat jij de huisjes aan het doorquilten bent, de mijne moeten zelfs nog aan elkaar worden gemaakt :-(

jolanda zei

Jouw huisjesquilt wordt wel erg mooi hoor. Die sashings vind ik super!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...