vrijdag 4 oktober 2013

Gift ...



Een leuk vervolg ... :o)) !



Dora (zie onder label;  '...donderdag's) vond twee waardebonnen
op haar deurmat !
Zonder briefje of naam van afzender ...?!?

Zij vond dat natuurlijk heel spannend,
en iedereen die haar daarna belde of sprak ...
kon de eventuele gever zijn ???
 
 


 
Tot zij een mailtje las van degene
die bij de organisatie van de feestelijke dag
zie berichtje hier (klik...)was .
 
Dora vertelde mij dat er een bon voor haar is
 en een bon voor haar Quiltcollega-vriendin mij:o))
 
 
 en de vraag of we volgend jaar weer willen komen .
(Dan wel ) op een plek bij en naast andere
 hobbyisten en oude ambachten !
zodat we niet meer uit hoeven te leggen
 dat we onze Quilts NIET verkopen ...


De bon is een welkome verrassing
voor de huisjes !
 Die al een tijdje wachten op vulling  "gesandwiched"te kunnen
worden :o)) 
 
 
 
Geschikt om steekjes dichtbij elkaar door te Quilten ...
( de deurtjes, raampjes zijn natuurlijk
 ieniemini en ik denk ze wel allemaal ...
te willen doorpitten :o))
 
 
 
en ook 3 kleine lapjes
moesten ...
 echt mee naar mijn huis :o))
 
wit met rode stipjes voor de Pine-Apple quilt









en de Vingerhoedjes,
zacht groene met witte stippen ook voor de Pine-Apple
 
't crème  'zwart-witte ' stofje
 daar ben ik helemaal flieft op



 
 eenvoudige patroontjes vind ik zooo lief ...
Deze zwarte versie is te laat
voor de huisjes ...;o))
 
 
 DH knapt (nog)
steeds iets op aan ons echte huis ...
nu is vooral de buitenkant aan de beurt ...

 
Nieuwe lapjes toch even wassen en drogen
aan de ladder van DH.


 
 
 
Zo blijven we toch weer lekker bezig :o)
 


 
vergeet ik toch  bijna ...
de achterkant te laten zien ...!
 
Voor de huisjes dus ;o))
 
 
Groetjes,
Simone
 

3 opmerkingen:

Monica zei

Wat een leuke verrassing en wat heb je mooie aanwinsten voor jouw quilts. In ieder geval volgende keer een betere plaats

Anoniem zei

Your quilts and fabrics are always beautiful! Ann

Pauline zei

Wat een leuke verrassing! Mooie besteding van je bon! Veel plezier met quilten van je huisjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...