dinsdag 18 september 2012

Grote stad , ... stap .... vooruit :o))


nieuw huisje ...

Na alle verzinsels vooral in het begin ( van dit jaar) ...





Zoals het idee om een tweepersoons sprei  te maken
 
met een (ander groot)
huis in het midden met de Engel daarboven ...
 
inplaats van het eenpersoons volgens patroon ...
 




en daarbij op de vier hoeken een groot huis ...




  zelfs een roze huisje erbij
 




Is het allemaal  niet  ... geworden ...
 
Dit heeft ook veel tijd,
rekenwerk
fantaseren
en ( voor niks) grote huizen maken
gekost
die nu dus niet gebruikt worden ...
 
 
Toch een  "excuus" ... waarom ik nu ook niet op schema ben ... (o)
 
Voor mij is het best moeilijk om me aan het patroon te houden ...
en de ideeën verder te laten voor wat ze zijn ;o)


Maarre ..


Ben nu (al) een tijd op de goede weg ...
mij niet (meer) af te laten leiden door ideeën ...
behalve dan in de kleine huisjes zelf ...
en onder het steekjes zetten ... in mijn hoofd ...


 
 
Wil  ... "gewoon"
HET  PATROON VAN Jeanneke ( klik-er-de-klik)
 
VOLGEN ... !!!
 
zoals ze het patroon heeft gestuurd ... (o)
 
En nu ...
 
E I N D E L IJ K ... (o)
 
 
hè, hè
 
HET MIDDELPUNT ...
 
huis
 
definitief ...
 
opgeleverd op  maandag 17 september 2012 :o)))
 
 
 
Misschien vrij eenvoudig ...
maar dat kost mij best een hoop moeite ...
less is more (o)
 
eh ...
LESS IS MORE ...
 
 Nu kunnen de huisjes weer verder om het grote huis
en in de (bijna) stad gebouwd worden ...
 
 
 
de laatste nieuwe ...
 
huisjes ...
 
 
Groetjes,
Simone !
 
 
 

10 opmerkingen:

jolanda zei

Ik vind het een prachtig huis geworden hoor. Past erg mooi bij je andere huisjes!

Roos zei

Het is inderdaad een prachtig huis, het hoeft daarom toch niet altijd ingewikkeld te zijn. Een eenvoudig patroon in mooie kleuren kan volgens mij veel meer doen dan een ingewikkeld patroon.
Groetjes Roos

Terray zei

Wat een dilemma's brengt quilten met zich mee he. Soms moet je gewoon doen.....Maarre wat je hebt gemaakt is toch goed en mooi. Prachtig je middelpunt, nu gauw verder bouwen.
Groetjes
Tertia

Merian zei

Hier is niks mis mee hoor, het wordt gewoon een fantastische quilt.

groetjes Merian

Guusje, zei

Wat goed dat je uiteindelijk gewoon doet wat goed voelt. En ach ideeen komen vaak vanzelf als je ergens mee bezig bent. Je krijgt straks een geweldig mooie quilt.

Jeanneke.com zei

Goed zo, ga zo door, het wordt geweldig mooi!
Groetjes van de 'opper opzichter'

Pauline zei

Je bent geweldig op weg, en dat fantaseren hoort erbij, je eigen stempel willen drukken op het ontwerp, en dan toch uitkomen bij het eerste idee is geen schande. Less is more ;-)
Jouw huisjes quilt is toch helemaal in Quiting Moesje stijl, helemaal de jouwe.

mieke zei

De huisjes zien er goed uit.
Succes met de eindbeslissing.

Diana zei

Ik vind je wegen vooral heel leuk. Daarmee zet je ook al je eigen stempel, ook met de kleuren die je gekozen hebt. Gewoon nog even doorzetten want dit wordt gewoon heel mooi!

Het lieve leven... zei

absoluut..less is more! ik vind je grote huis heel mooi geworden..past er prachtig bij!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...