woensdag 6 juni 2012

Uitnodiging en meer lapjes ....




Lijkt ... een leuke uitnodiging ...
maarre ...zoiets heb ik van de tandarts gehad ...
Zou op het puntje van de schutting gaan zitten mij wel helpen ;o))



Mam ... wanneer maak je mijn kleed  af ... ?


Vind je dat leuk dan ...
Ja ... aah ... dan kan ik eindelijk naar de stofjes kijken ... (o)

Jongste DS zocht al in de zak ...
vol voorgetekende en geknipte vierkantjes ...
Lapje met de poes erop ...
moet er nu ook in ... !

Jongste DS ging vanmiddag voor het eerst mee ...
met Babbel naar de dierenarts ...





En Babbel werd weer gezond verklaard ...
kreeg haar jaarlijkse griepinjectie
inenting en neusdruppel ...


Het plan om nu dan ... de laaste twee stofjes eraan vast te maken ...
zodat deze eindelijk ... een AFFO wordt ...
gaat niet door ... (o)


Vanmiddag kwam het zonnetje ...
ook ... opeens weer te voorschijn :o)



Jongste DS ...
en zelfs DH vinden
dat hij ... juist nog veel groter moet worden ... !!!
Nou ... ja ... ehh ...
dan gaan we ook hier ... maar weer vrolijk verder mee ... :o))



Groetjes,
Simone

8 opmerkingen:

Anne zei

Leuk dat ze het zelf ook zo leuk vinden en mee willen denken over hoe het allemaal moet!
Hij is ook erg mooi, en erg bijzonder.

baukje zei

Hij wordt wel heeeeeeeeeel erg leuk.

Guusje, zei

Hij wordt prachtig en wat fijn dat Babbel gezond is verklaard, binnenkort mag ik met Philana ben benieuwd.

mieke zei

Leuk als de kinderen zelf mee uitzoeken.
Het ziet er ook gezellig uit.

Anoniem zei

Lovely quilt Simone!

Janet zei

Leuk wanneer er meegedacht wordt over de quilt, en hij wordt inderdaad heel mooi!! en ik geef je ds gelijk hoor!! Hoe groter de quilt hoe meer plezier er heerlijk onderweg te kruipen!! dus nog maar even doorzetten Succes!!
groetjes janet

Anoniem zei

Hij wordt wel heel erg leuk zeg, zo vrolijk en gezellig met al die gekleurde lapjes!! Echt een deken die een leven lang gekoesterd gaat worden :)! (En weet je, ik vind dit soort dekens vaak veel echter en mooier dan al die superingewikkelde ;), niet verder vertellen hoor!!)

Anoniem zei

Leuk de blokjes, mooie kleuren bij elkaar en ik zie ook nog een bekend stukje stof. ;-)
Leuk dat je kinderen meedenken met hun deken. Hoezo geen stok achter de deur. :-O LOL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...