vrijdag 3 februari 2012

Roze ...

t Kan eigenlijk ook niet anders ...
of er komt ook roze in mijn huisjes quilt ...
De lieve vingerhoedjes vragen er gewoon om ...
een of meerdere roze ... huisjes ...


En ik kon ... geen  ... nee ... zeggen ;o)
Dit is geen groot huis ... al lijkt het misschien nu zo ...
Het raampje  ... is nog van lapje van een zelfgemaakte dekenhoesje
( wol was zo kriebelig ...) van /in jongste DS wiegje ...
Had toen wat meer als nodig genomen ( "gewoon" op de markt gekocht ...)
(Zit ook al een paar keer in de Poststamp quilt ...:o))


Huisje mag ...
even laten zien hoe klein "ie" is ...
op mijn (eerste ) sampler ...

Mmmmm ... jaja ...

wel heel duidelijk ...
wanneer Sampler nu eindelijk ...
verder wordt doorgequilt ... ??!?
Dan mogen ook de rijggaren er uit ...

Ben bang dat "Sampler" nog even
geduld moet hebben ...



Begin van de week ... "opeens" niet helemaal lekker ...
snif snif ... ugh ugh ...
rillrilll ...
Las dit al op meerdere blogjes ...
en ook in mijn omgeving
bekend geluid ...
Huizenbouw loopt nu wel wat achter ...

Gisteren ging het een stuk beter en toen was ook mn
avonddienst (de enige deze week)
dus dat kwam mooi uit ...


1 van de 3 gedeeltes van Dora 's quilt ...
Gisteren eerst s ochtends weer fijn naar Dora
(zie bij berichten/labels van Dora hiernaast)
geweest ....
Haar sampler quilt ze op de "Quilt as you go "
methode in drie gedeeltes ...
... Zij maakt eerst een project (quilt) af ...
voor zij een nieuwe begint ...
knap hoor ... ;o)

Ik werd weer erg verwend .... :o)
met extra stukjes van stofjes van haar ... voor mijn huisjes ....
en ... vingerhoedjes  :o))))





Ik ben er nog niet uit ....
hoe de huisjes verdeeld worden ...
Voorlopig per 9 aan elkaar dan maar ...
Pffff ...
Dit was een heeeeel lang bericht ...

... Ik kreeg al lieve reakties ...
en ook vragen ... ( van degene zonder weblog )
over hoe het met de bijzondere
 handnaaimachine ...
van mijn oma is afgelopen ... :o)))
Daar wil ik nou juist een bericht speciaal
aan besteden ...
nog ... even ... wachten ... dan maar ...
OKE ...?
Tot gauw ...

misschien als het weer het toelaat in Vijhuizen ;o)
Simone

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wat een piepje zeg, lief hoor! Hopelijk ben je niet ziek geworden, nu het eindelijk winter is?

Quilting Moesje zei

Gaat gelukkig een stuk beter hoor ...
Bedankt !
Simone

Ellie zei

Wat prachtig die kleine huisjes samen met de grotere. Echt mooi en heel origineel.
Ik word nieuwsgierig naar het vervolg van de handnaaimachine.
Groetjes, Ellie

Mª Clara Lloveras zei

I love your houses! Are pvery lovely!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...