woensdag 22 november 2017

Alweer ?? Klosjes dag :o)

T is niet anders (o)
vandaag is het toch echt 


klosjesdag :o))

En afgesproken of beloofd is...

Zonder klosjes ...
is het toch eigenlijk, 
kaal, koud en ongezellig !


vind je ook niet
Bear ?


 Zo wil DH het liefst nu al
alle 
winterse spulletjes met lampjes
 zien staan ... 


Zoals de zingende poppen 
die Bear nu maar voor lief neemt :o)

( vorig jaar was Bear nog 'in alle staten'
als het koortje ook maar iets bewoog (o)


probeer ik 't winterse decoreren van de woonkamer
het liefst nog een weekje(s)
uit te stellen (o)


Okè dan ... DH
een gevuld mandje om mee te beginnen 
is toch wel weer leuk om te zien ...
maar blijft gevuld zo toch nog even staan beneden ...


ik besteed mijn vrije tijd toch 
liever, vooral nog even aan de lapjes (o)
anders ben ik ...misschien wel 
in alle staten ;o)


Ps,
En Sinterklaas mag bij ons ook 
nog steeds eerst langskomen :o)) !

Groetjes,
Simone




4 opmerkingen:

thea zei

Leuk Simone, dat je ook al zo snel bent met het klaar gaan maken van kerst.
Sint komt hier niet meer, de kinderen hebben er geen behoefte meer aan, maar de kerstdagen met hun warme en gezellige verlichtingen, van mij mag het.
Werk jij echt iedere woensdag aan je quilt?

Groetjes Thea

Quilting Moesje zei

De (klosjes) lapjes kunnen iedere dag klosjes worden voor aan de grote lap...Maar woensdag laat ik ze zien ;o)

Floor zei

Best gezellig om zo hier en daar wat neer te zetten met deze donkere dagen.
Maar nog niet de kerstboom hoor!
Geniet maar van de zingende mannetjes voor de haard.
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Gezellig even bij je binnen 'gekeken'... Wat een heerlijk sfeertje met Bear en de klosjes en alvast een beetje winter!
Je quilt-in-wording is duidelijk gegroeid en ik hoor die van mij ook roepen...
Groetjes, Elizabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...