maandag 31 juli 2017

Psssst...;o)

Eventjes tussendoor ...
een paar vakantieplaatjes :o))


Twee nieuwsgierige plaatjes (o)




.... Het liefste plaatje ;
De ùren durende autorit 
Maar toch heel relaxt ook voor Bear ( voor het eerst !) :o))

 (G)één wolkje aan de lucht plaatje :o))
Zo rechtop lopend ? ...Nee dat ben ik ...niet ?(o)

Zwart-Wit bloemen plaatje ??



Misschien komen er toch kleurtjes bij;o)

net als het Ubay water
bij de grijze stenen :o))

Ps, Na jullie tips ;o) ben ik nu de hexagonnen patroontjes ook
 aan het tekenen op de lapjes ;o)

 Dit kwam ook voorbij !


Dit jaar een vroege zomervakantie
alweer voorbij ...


Maar jongste DS heeft nog een aantal weken ...

En op mijn vrije dagen 
Is het plan om 
van alles te gaan doen 
waar we anders niet aan toe(ge)komen
(zijn (o)


Niet lachen om de volgende plaatjes (o)


De Gingerbread mannetjes
Die ik al zolang wenste !


Zijn nu ( in de zomer haha ...)
eindelijk ...

(bruin) gebakken ! :o))

Vakantie groetjes
van Simone !





8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Fijne vakantie !!

Floor zei

Heerlijk toch als je leuke dingen kunt doen waar je niet aan toegekomen bent.
Lief zo samen slapen met Bear.
Nog fijne vakantie weken gewenst.
Mocht je nog 10 x 10 zwart-witte lapjes nodig hebben, ik heb nog een stapeltje liggen.
Groetjes,
Floor

juffrouw Ooievaar zei

Mmm lekker die mannetjes ;) Nog een fijn vervolg van je vakantie, geniet er vooral van, heerlijk die lapjes!
Ik krijg er spontaan ook weer zin in :)
Groetjes Anita

frameless mind zei

Grappig om de Gingerbread mannetjes nu te zien langskomen! Daar dient vakantie dan voor. Ik twijfel er niet aan dat ze in de zomer ook lekker smaken. Ze zien er in ieder geval heerlijk uit!!Gezellig om jouw lapjes zo op de vakantiefoto's te zien.
Groetjes, Liliane

Ineke zei

Heerlijk toch?

Quilting moesje zei

Zeker heerlijk Ineke :0)
Leuk om nu jullie (5) reakties bij elkaar te lezen
Zo vanavond als verrassing pas
Ineke,Wilma, Floor, Anita en Liliane :0))

Guusje, zei

Heerlijke koekjes. Leuk om ze nu te maken en wat een mooie fotos en vingerhoedjes.

Willy zei

Mooie vakantiefoto's, daar kun je nog heerlijk van nagenieten. Veel plezier ook tijdens de vrije dagen samen. De koekemannetjes zien er heerlijk uit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...