vrijdag 5 mei 2017

Hoog tijd ...


Is het alweer zolang geleden ... !??

heb ik eigenlijk wel wat te vertellen ...


of te laten zien ...



zoals bloemen nog gekregen voor mijn verjaardag ...


waarvan ik het dan weer leuk vind
om een foto van het midden van de bloem te maken (o)

Zomaar ...


of het gepureerde fruit in de yoghurt...
vanwege 'het gezonde verstand dieet 'a la Linda
al begon ik wat later *U*enne...
omdat ik graag weer in mijn kleding wil passen (o)
dat best lijkt op het licht-blauwe-lapje met roosjes
aan de onderkant van de theemuts :o))


Willen jullie dat wel zien ?


En ...
toch ook twee nieuwe blokken voor de SBS !

Hé hé ...

Blok E7 Ribbon star
 en 
blok C7 Northwind zijn er bijgekomen :o)

Met bijvoorbeeld gekregen lapjes 
en de nieuwe gekochte lapjes uit Rijswijk :o) 
( zie een eerder blogbericht...)

Ook nog verrast met twee nieuwe Jennifer Chaverini boeken !
( De bruidsquilt had ik pas nog verlengd bij de bieb ...nu heb ik 'm dus zelf ;o)

En ...


Ook onze oudste DS 
Al 20 jaar geworden ...!!!
niet te geloven ...


Zou best nog meer willen vertellen (o)


maar dat doe ik niet ;o)
al houd het me ...wel ... bezig ...

Ps, Ben jullie dus niet vergeten ...
(o)

Groetjes,
Simone









13 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuk! Een reactie op mijn blog van een onbekende blogster voor mij. Leuk om bij jou een kijkje te nemen. Mooie SBS blokjes!

Quilting Moesje zei

Ik zag je bij een reaktie bij Floor en daarna dat ik je al volg ...
maar niet in mijn blogrol schijnbaar ;o)
Probeer je toe te voegen hoor Yvonne :o)

Supergoof zei

ik vond het heel gezellig wat je allemaal vertelde. Hieperdepiep voor de feestvarkentjes en heel veel succes met Linda!
:o)

quilting Jeannet zei

Altijd leuk om bij te lezen over "andervrouws" belevenissen ;)

thea zei

Leuk weer even een verhaaltje van jou Simone.
Ach hoog tijd, ik maak ook niet altijd een blog.
Groetjes Thea

conny's quilts en creaties zei

Haha herkenbaar hoor dat je soms niet weet wat je wilt vertellen op je blog...de foto's zijn leuk en al je overdenkingen zoals al gezegd herkenbaar. Lekker lezen in de boeken en prutsen met de lapjes, heerlijk toch. Goed weekend, groetjes, Conny

Ineke zei

Ach ja, soms heb je eer dan genoeg gespreksstof, maar tijd te kort. Gebeurt mij wel eens *Ü*
Gefeliciteerd voor de jarigen.

Quilting moesje zei

:0))Wat leuk om jou weer eens hier te zien Supergoof Ingrid:0))
Net teug uit mn dagdienst

Quilting moesje zei

Bedankt hoor ook
Conny,Jeannette en Ineke:0))

Quilting moesje zei

De ene keer gaat t vanzelf dan weer even niet inderdaad Thea :0))

Floor zei

Nou Simone vertel maar hoor, en laat maar zien.
Bloggers zijn immers nieuwsgierige mensen.
Leuk weer twee blokken af van de Sylvia, en twee heerlijke boeken over haar belevenissen.
Gefeliciteerd nog met jouw verjaardag en die van je zoon.
Heerlijke leeftijd 20.... zucht.... heimwee..... :-)

Quilting moesje zei

Ja Floor?:0))
Hij is jongen en man :0))
En de oudste. ..dus ik weet nog niet hoe dat later voelt.
Bedankt voor je reaktie:0)

BezigeBijMirjam zei

Ha Simone, nog gefeliciteerd met jouw verjaardag. Leuk beertje en mooie blokjes weer. Ik ben je niet vergeten hoor! Na de roerige tijd en een vakantie van 3 weken hoop ik wat tijd te vinden voor je om wat lapjes bij elkaar te zoeken. De tuin roept nu ook om aandacht en regelmatig oppassen en eigen quilt deadlines..... Maar wat in het vat zit verzuurt niet moet je maar denken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...