woensdag 19 april 2017

Eerste beertje ...:o))

Is af :o)

(Van het patroontje gekocht in Rijswijk )

En...

Weet je nog ... ?

de houten eetkamerstoelen van beneden
die DH wit gespoten heeft en
 nu mooi boven staan  :o)
Sinds we beneden een eetkamer-tafel-bankje
 met bijpassende beklede stoelen hebben.


Het beertje wilde wel graag poseren op de stoel 
  bij de zwart-wit foto. 
 Waar oudste en middelste DS
zo lief op staan ( van ongeveer 15 jaar geleden ...)

Een bijpassend sjaaltje vinden tussen m'n lapjes
was me die dag nog niet gelukt ...

Totdat zus en ik nog even bij de plaatstelijke Kringloop
gingen 'snuffelen'.

'k Ging bijna ...
met lege handen weer huiswaarts ...

Totdat ik mijn naam hoorde...
of ik dit wat vond 
( drie opgerolde soorten randjes kant/broderie)
Eh ... ??!
 ja :o)) daar kan ik denk ik wel wat mee ... !

Pas weer thuis bedacht ik om een stukje bij 't beertje 
om zijn hals te passen ...
En hier zit hij dan 
 even in de keuken ...
met sjaaltje eh...kantje;o)


En ... ??

ik vind 'm leuk  !
( ik vind ook dat het beertje een hij is/blijft :o))

Groetjes,
Simone


Ps,
De plaatjes kon je op FB gisteren al zien maar ik vind een blogverhaaltje 
pas ...echt ...(o)

7 opmerkingen:

Ineke zei

Het beertje is echt een hij, maar het sjaaltje staat wel erg lief ;-)

Floor zei

Zit niet op FB, dus zie ik beertje nu pas.
Heel lief is hij, beertjes zijn zo schattig.
Een kanten dasje voor een jongen? Nou ja, dat moet kunnen toch?
Je kunt ook een dasje voor hem breien, staat misschien wel heel stoer.
Ga maar lekker knuffelen met beer :-)
Groetjes,
Floor

FLR zei

Wat een geweldig lief beertje! En de sjaal maakt´m een echte dandy ;-)
groetjes
Francisca

Quilting Moesje zei

Haha:o)) Leuk Ineke, Floor en Fransisca !

Régine zei

Stoer en "zacht" gaan prima samen :-)! Een leuk beertje is het geworden!
Groetjes, Régine.

Quilting Moesje zei

Vind ik ook Regine :o)!

thea zei

Leuk dit beertje Simone, ik heb je niet op fb. Hou je blog ook maar gewoon hoor.

Groetjes Thea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...