woensdag 1 maart 2017

Zoveel leuks om te kiezen :o)

Eèn maart vandaag,
Dat betekend ook weer een nieuw patroontje 

Van Bobbin Els Feteris (klik)
voor de maand april (o)


Ik ben nu net te laat ...
patroontje van maart is bijna ...af ...

Lieve lapjes ruilen
die vragen om ook getekend en geknipt te worden
Na eerst veel bekeken en geaaid *U*
te zijn ;o)
er is ook zoveeeel
leuks ( ja,ja ...smoesjes ?)


eh... nee hoor..
de bloemetjes worden heus wel gefestonneerd 
toen ik toch nog ergens het juiste 
borduur/naaigaren kleurtje had gevonden :o)
ben ik meteen begonnen 

Alleen de raampjes en het deurtje nog :o))

Het patroontje van 
April ziet er trouwens erg ... lief uit (o)
(eerst maart afmaken ...Simone)

'zei iemand iets ;o)'



Nog even de eerste blokken :
Januarie en februarie ...
het sleuteltje voor op het hart 
heb ik nog niet kunnen vinden ...



Net nu ik Sylvia ( SBS quilt sampler)
weer zooo leuk blijf vinden om te maken 
en de Vingerhoedjes ...
en ... en ...
Nou ja,
toch veeeeel beter 
als nergens zin in hebben !

Veel lapjes (hobby) plezier !
Groetjes,
Simone 











6 opmerkingen:

Floor zei

Gezellig en grappig blogje heb je geschreven Simone.
En heel goed dat je zo'n brave innerlijke stem heb haha!
Eerst maart afmaken dus maar.
Dan komen Sylvia en de vingerhoedjes vanzelf weer aan de beurt, gewoon om de beurt, dan blijven ze ook tevreden, want anders roepen ze je weer vanuit de kast hoor.
Fijne dag.
Groetjes,
Floor

Quilting Moesje zei

Fijn dat je het zo goed begrijpt Floor :o))
klopt he-le-maal !

Ineke zei

Nou Simone, ik heb nog niet gekeken bij Els (Bobbin) naar het patroontje, was zo druk met applicaties voorbereiden. En je blokjes van de eerste 3 maanden zijn zo schattig.
Maar nu gauw naar Feestboek voor de patroontjes.
Zwaai, zwaai

Régine zei

Super leuk toch, al die ideëen en leuke projecten! Ze zijn erg mooi geworden de patroontjes van Bobbin.
Succes met het afronden van het blokje " maart" en dan op naar "april"!
Groetjes, Régine.

frameless mind zei

Dit is zo herkenbaar Simone!! Je komt ook zoveel leuke projectjes tegen via het internet. Voordat je het weet ben je weer aan iets nieuws begonnen en moeten andere dingen weer in de wachtrij. Maar wat maakt het uit. Ik blijf erin geloven dat op een dag alles af zal geraken. Pffff....dat hoop ik toch -:). Leuk om weer even te mogen meekijken waar jij nu mee bezig bent!! Heel mooi hoor!!
Groetjes, Liliane

Marja Rijnsburger zei

Er is ook gewoon veel te veel leuks.
Januari, februari,maart en april liggen bij mij uitgeprint,maar nog geen steekje genaaid. Misschien ga ik er nu maar aan beginnen 😉 want ze zijn wel heel erg leuk.
Fijn weekend.
Groetjes Marja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...