maandag 19 december 2016

Blogger (ge)en facebook ??

Geen facebook ...
en toch :o))


dankzij DH ...

Nog steeds ben ik aan het dubben ...
wel ...
of 
niet ...




door dit sneeuwpopje 
zou ik 
misschien wel ... over de 'streep gaan'
(o)


Maar nu blijf ik nog steekjes maken 
en facebook ? ...


nog (even ?) niet ...
Ook borduursteekjes
 aan een blok van Winter Wandering :o))


zijn leuk om te maken en zo een boompje met besjes 
en sterretjes te zien verschijnen :o))

Voor de hulst ...
hetzelfde groene lapje als het gras ??



of toch het 'traditionele' groene ruit lapje ???


toch proberen ...
Zo gaan de minuten  uren (o)



weer veeeels te snel voorbij ;o)


En Bear...
weet niet wat ie allemaal hoort
en ziet ;o) beneden ...

( op zolder waar het kleine zolderraam vervangen 
is vandaag voor twee grotere dak/tuimelramen :o))


En er zo nu en dan af en aan gelopen werd ...
trappen op en af,
buiten in de voortuin hout en ramen ...


En ik zo nu en dan weer wat steekjes kon doen 
gewoon beneden op de bank ;o)



Fijne avond !
Simone 




11 opmerkingen:

Ineke zei

Leuk dat je ook een blokje hebt gemaakt van Els(Bobbin) En je Winter Wandering is prachtig aan het worden. Heerlijk, zo'n groot raam op zolder.
Liefs, Ineke

Conny's-blog zei

Leuk dat blok van Bobbie, zou ikje dan toch ook mee doen?.............liefs.conny

Marja Rijnsburger zei

Wat komen er toch veel leuke dingen voorbij.
Zal ik dan toch ook maar ?
Groetjes Marja
🎅🎅🎅

Quilting Moesje zei

Dank je Ineke ; (p.s het worden twee ramen die langer ook zijn als het eerdere kleine dakraam)

Conny; gezellig als je ook mee doet ! :0))

Quilting Moesje zei

Ha Marja (ik was net weer weg toen je reageerde :0))
Leuk ! Als je ook meedoet !
Niet/nooit geen tijd eigenlijk ... maar nu doe ik 't gewoon ; 0)

Christine B zei

Your quilt is really looking beautiful! Wishing you a Merry Christmas! Christine x

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Dat is het heerlijke van handwerk. Dat je af en toe wat steekjes kunt doen. Gewoon tussen de bedrijven door.

Quilting Moesje zei

Thanks Christine:0)
Ada; dat vind ik ook ! Ook daarom is met de hand fijner/relaxter ; 0)

baukje zei

Wat lief Simone dat je me een mailtje stuurde. Ik had het ineens gehad met bloggen, kost toch veel tijd en sinds ik op facebook zit....... Kijk ik daar veel. Ik post er weinig op hoor maar deel vooral en kijk voor inspiratie. Mijn account is mijn naam baukje van velde. Fijne feestdagen en je hondje blijft een schatje.

conny's quilts en creaties zei

Wat een verleidingen zijn er toch, leuk hoor die sneeuwman van Els, maar ik sla over. Jouw Winter Wandering wordt erg leuk!
groetjes, Conny

Quilting moesje zei

Gelukkig maar Baukje !
Als ik toch aan de Facebook ha zoek ik je op hoor!:0))

Conny; leuk om je reaktie te lezen
Bedankt:0))!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...