dinsdag 16 december 2014

Verrassende huiselijke wintersfeer :o)

 
 
De laatse paar jaar was dit kleine dorpje
 in de opbergdoos gebleven ...
 
Tot ik vanochtend vroeg het idee kreeg
voor een dorpje wat hoger in de bergen :o)
de huisjes en de lampjes lijken dan kleiner (o)
   

Eigenlijk een idee van mijn lieve schoonmoeder...
Zij had haar dorpje vorige week ook eens hoog gezet op een met
sneeuwdeken beklede muziek box...
 
Toen ik vertelde hoe leuk ik haar dorpje vond
gaf zij aan dat ik hem zelf gegeven had jaren geleden ...
 
En ja, ik had toen inderdaad twee dorpjes gekocht 
en haar er ook één gegeven :o))
 
 
En nu de kapstok dit jaar (eindelijk (o)
hangt
is dit wel een heel leuk plekje voor een dorpje !



Zo heb je soms meer in huis
als je denkt :o)
 

Zo vond jongste DS in een doos
een zakje met een
knutsel sneeuw- en kerstmannetjes popje ...
beschrijving en vilt etc. inbegrepen ...
 
En zo leuk !
 
 
 
heeft hij zelf met grote steken vastgemaakt :o))
 
Zonder dat hij het zelf beseft ...
 
is dit voor mij een heel dierbaar kerstkadootje geworden :o)))
 

pomponnetjes (?)
zijn ook weer helemaal van nu zie ik :o))



Zo blijft er overal inspiratie
vandaan komen ...
 voor nieuwe Quilts,
geschenkjes etc, etc...


Groetjes,
Simone









 
 

10 opmerkingen:

Merian zei

Leuk je dorpje!!

Quilting Moesje zei

Zo op de foto vind ik t dorpje ook nog leuker :0))

Guusje, zei

Wat een leuk dorpje. En erg leuke en dierbare popjes.

Ans zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit!

Wilma Kuin zei

Dat ziet er inderdaad erg leuk uit zo. Hier weten we ook al jaren niet zo goed wat we doen met al die huisjes,... De kersthuisjes blijven in een doos op de vliering en de molen staat nu wel weer met de kerstman in de accubak,...

Wat een ontzettend leuke poppetjes,..die blijf je koesteren! Zo heb ik elk jaar in de boom kerstklokjes die de dochters 20 jaar geleden op school hebben gemaakt,...

oeps 20 jaar geleden?? Wat wordt ik oud!!! :o)

Wilma Kuin zei

Vergeet ik nog te zeggen dat je koekemannetjes zo leuk zijn!!

En dat ik je foto heb opgeslagen wat ik zie een dienblad met veel kaarsen,.. MOOI!!
:o)

Quilting Moesje zei

Wilma: Leuk dat je molen weer in de accubak mag met t kerstmannetje :o))
Ben wel heel benieuwd naar jou huisjes nu ;o)

Enne... bedankt voor je enthousiasme op mijn berichtje
ook van Ans, Guusje en Merian !

Quilting Stories zei

So cute gingerbread ornaments!

Quilting Moesje zei

Dees: dank je voor je ... super... reaktie *U*
Leuk om te horen !

jolanda zei

Wat leuk dat jouw DS dit zelf gemaakt heeft. Die popjes gaan natuurlijk nooit meer weg.
Alvast hele fijne dagen gewenst en een heel goed 2015!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...