zaterdag 14 januari 2012

Lief klein meisje ...

21 december werd zij geboren ... lief ... " klein poppetje " ...
In het gezin van mijn vriendin is zij het zusje van twee grotere broers en grote zus !




Vandaag kon ik weer even kroelen ... :o))))))))))


Mijn meegebrachte vingerhoedjes groeien met haar mee ?!


Liefs,
Simone



Voor wie dit voor het eerst leest ... de vingerhoedjes zijn van "de Give-Away" :o) van
Ingrid : "Supergoof (klik)",
Zij heeft vandaag weer een nieuwe Give-Away (met blauwe lapjes).

6 opmerkingen:

Mascha zei

Wat een lieve foto.
Groetjes Mascha

Monica zei

Wat een lieverdje, wat kun je daar ekker van genieten hè? Leuk die vingerhoedjes, mooie kleuren ook.

Pauline zei

*zucht smelt* je kunt bijna dat heerlijke baby geurtje ruiken, wat een bijzonder knuffelbaar schatje.
Ik hoop dat je mee mag genieten van dit klein wondertje terwijl zij opgroeit tot een grote dame.
Wat een lieve vingerhoedjes, lieve kleurtjes!
Hartelijke groet, Pauline

Anne zei

Wat een lief kindje!!
En erg gezellige vingerhoedjes!

Supergoof zei

Wat een lief babymeisje,... zo'n vingerhoedjeslappie kan toch niet lekkerder liggen dan zo,...
:o)
Kweetweermeteenwaaromm'nwerkzoleukis,...
;o)

Anoniem zei

als moeder van dit mooie wondertje kan ik wel zeggen dat simone zeker van haar mag meegenieten, vind het erg leuk om onze dochter hier tegen te komen samen met de vingerhoedjes ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...