maandag 9 januari 2012

...... geen woorden voor :O))))))

Bedankt ..... lieve Supergoof  .... !!!
en eigenlijk een groot bedankje voor je lieve moeder !

..... Kan toch niet dat ik ze zooooooo graag wilde,

er daarom niet eens op hoopte ....
ze wel voor me zag ....

 ... Een heeeel lief (klein)
 vingerhoedquiltje van alleen maar Supergoof lapjes ... zou het echt waar zijn :0)

(En misschien een hondje voor het raam in een
van mijn huisjes ... ;o))

Bedankt voor alle enthousiaste en lieve reakties!

Ze zijn echt goed terecht gekomen hoor!
Glim, glim, blij,blij ....
Ik houd jullie op de hoogte hoor !







Ik had (net) avonddienst,
(vandaar mijn late reaktie ....)
de mensen die ik help zijn soms verdrietig ....
omdat ze naar huis willen ...
of het gevoel hebben in de steek gelaten te worden ...
Mijn werk (gedrevenheid) is om die persoon
 weer een veilig gevoel te kunnen geven
(met elkaar) ...
 ... en nog mooier weer een glimlach ... en
 rustig te kunnen slapen ...
Volgens mij zagen de mensen hoe blij ik was ... !!!
kreeg  namelijk veel te horen
bedankt hoor zuster ... met een grote glimlach ...

                                                   Welterusten,
                                                             .... Simone ....














12 opmerkingen:

Evelyne zei

Mooi hoe een mens blijdschap en tevredenheid uitstraalt en dat het waargenomen wordt door de ander.
Gefeliciteerd met de Goof lapjes, ben erg benieuwd wat je ervan gaat maken!
Groetjes, Evelyne

Ellen zei

Wat zijn die goed terechtgekomen de Gooflapjes als ik jou reactie zo lees hadden ze geen beter "huisje" kunnen krijgen.
Heel veel plezier ermee !!
Groetjes, Ellen

Monica zei

Wat leuk dat jij ze hebt gekregen, je hebt ze verdiend, ook met je zorg voor je mensen

Quiltlia zei

Wat een bofferd ben je,volgens mij zijn ze goed terecht gekomen.Maak er wat leuks mee,je laat het vast aan ons zien.
Groetjes Lia

Jane in Cumbria zei

Wat een leuke reactie! Ik ben zo blij dat jij ze gekregen hebt! Als je zo lief bent voor mensen heb je zoiets echt helemaal verdiend!
Heel veel plezier ermee!
groetjes
Jane

Treny zei

wat geweldig voor je en wat zijn ze op de goede plaats terechtgekomen, je hebt het echt verdiend!!!
Niet alleen je patienten maar bij iedereen heb je nu een glimlach getoverd, heeft iets weg van een goede fee. groetjes trijnie

Anoniem zei

Het is toch hartstikke leuk dat je ze gewonnen hebt. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. ;-) Succes toegewenst, we zullen het vanzelf wel zien.

josé zei

Ze hadden niet beter terecht kunnen komen !!

Groetjes José

Mirjam zei

Echt heel fijn dat ze bij jou zijn terechtgekomen!!!

Miranda zei

Bofkont! Zo'n Gooferfenis krijgen en wat heb je mooie huiskes gemaakt!

LuAnn zei

Congratulations on winning the thimbles! Can't wait to see what you do with them. I love your little houses, too!

Annemieke zei

Gefeliciteerd met je lapjes! Ik ben ook lezeres van Supergoof, dus van haar naar jou was een klein stapje. Je huisjes zien er leuk uit en jou stofkeuze vind ik ook origineel. Succes met je huisjes en ook in je werk( in een lang verleden ook verpleegkundige geweest). Fijn als je een verschil kan maken .
Groetjes
Annemieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...