zaterdag 17 februari 2018

Niet (winterse)hexen 2018 ??

Ik kan niet hexen !

Met al mijn UFO's en
alle lieve quilts in wording;



SBS, klosjes, Vingerhoedjes, 
Sterretjes, Stiched by my, 
huisjes quilt project 2012 
die wacht om verder doorgequilt te worden 
en nog wel meer (o)



Ik liet de hexjes dus aan mij voorbij gaan toen 
ik er voor het eerst van hoorde 
en ook toen ik voor het eerst haar (klik)
blog had gezien ...

Maar waardoor ik opeens toch
het idee in mijn hoofd  kreeg .??..


Ik kan ... heus wel ... hexen (o)
???
Door de pot met grote hexen 
die liep te roepen
 onder mijn bureau op de plank ??



Of door de Midwinter Red lapjes 
( waar de mal trouwens....veels te groot voor bleek te zijn :o(

jammer ...dacht ik ...


en zocht andere lapjes voor de grote hexen
mallen...


lieve combinatie...
en past in de woonkamer :o)


 ...


Maar wie weet zorgde toch de 
envelop 


met de 
zoooo lieve roosjes lapjes van 
Els via Facebook ...voor de ommezwaai...

Ik vond het lapje al zo bekend voorkomen :o))  (klik)
Eèn klosje van Wilma
 wilmashomemadequilts(klik)
heb ik tussen mijn klosjes in de top ...


En ook speelde mee
dat ik de mallen zo groot vind 
dat de lieve lapjes dan ook veeels te snel
 op zullen raken ;o)

En zo kwam ik weer bij de 
lapjes van Midwinter Reds


nog van mijn Jelly Roll :o))


die ik nog bijna nieuw 
 heb liggen wachten !


en zo zie ik ook 
hoe lief het aqua blauw en het blauw grijs bij de roosjes en de 
midwinter reds staat :o)


en dan kan ik 
opeens heus wel ...
(graag) hexen !
Wel een stukje kleiner (ook kleiner als de 1 inch 
hexjes die Annelie(fs) ervoor gebruikt.

Fijn weekend !
Simone 
Ps,
Ik ben net begonnen en kreeg via de mail de weken die al geweest zijn
toegezonden. Verder dus iedere zaterdag een nieuw gedeelte per mail.
Spannend ...!

9 opmerkingen:

frameless mind zei

Haha Simone, ben je toch gezwicht!! Ik had het project al verschillende keren voorbij zien komen en dacht zou ik of toch maar niet. Wat ik tot nu toe zie is prachtig en te overzien qua werk. Ik heb geen idee hoe groot dit project gaat worden. Veel plezier met de hexjes!!
Groetjes, Liliane

BezigeBijMirjam zei

En weer een "hex" erbij. Leuk, join the club. Ik heb t/m 5 in elkaar en 6 en 7 geregen. Mooie kleurtjes. 🤗

Quilting Moesje zei

Zeker gezellig Liliane en Mirjam ! Nu ben ik nog blijer dat ik mee ben gaan doen ;o)

Patricia zei

Hihi, toch gezwicht ;-)
Het is leuk, elke zaterdag kijk ik er naar uit. En omdat je het makkelijk in een week kan doen { 1 dag al eigenlijk} blijft het leuk en hou je nog tijd over voor de andere projecten.
Veel plezier met de Hexjes !
Groetjes Patricia

Ineke zei

Wat leuk dat je met ons mee gaat "hexen"
Mooie kleurtjes gebruik je.
Fijn weekend

Floor zei

Hahaha, heeft de hexen-verslaving ook bij jou al toegeslagen? Zie er wel meer bij verschillende bloggers.
Ben wel benieuwd wat- en hoe het gaat worden.
Mooie lieve zachte stofjes heb je uitgekozen.
Groetjes,
Floor

Annelies zei

Leuk, weer een hexoholic erbij !! Veel succes.

thea zei

Leuk Simone, je blog deze keer.
Hexjes, zelfs ik kan ze. Alleen dan heel klein. In miniatuur. Reken maar uit, de jouwe gedeeld door 12. Maar het is als je weet hoe het moet leuk om te doen.

Quilting Moesje zei

Ha Thea, 12 keer zo klein ?!!
Dat zal vast heeeel lief eruit zien :o))

Leuk Annelies bij jou zag ik ze inderdaad ook voorbij komen :o))
En Patricia en Ineke :o)) bij jullie kan ik ook meegenieten :o))

Floor, hebben de hexjes jou nog niet eh ... gehek(x)st ??;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...