woensdag 18 oktober 2017

Lapjes :o)) op klosjesdag ...

Gewonnen, gekregen, geruild,
gekocht, 'van een gedragen kledingstuk-lapje'
uit de quiltwinkel, webwinkel, beurs of kringloop


overal kunnen er wel (quilt) lapjes 
vaak als een verrassing 
te vinden/krijgen /kopen zijn :o))
Een rij is er weer bijgekomen voor vandaag :o)

Als quiltvriendinnetje via FB
dan verteld dat Pauline  van blog Stekje (klik ...:o)
lapjes voor de Vingerhoedjes wil ruilen ...
dan vind ik dat een heel leuk idee !


En nog geen twee dagen later 
viel er al een lapjes-post-envelop
voor mij op de deurmat :o)) !

O...o 
wat zie ik daar !


koekmannetjes ...
*U* daar heb ik nog steeds een 'zwak' voor (o)

Eigenlijk zou ik een apart klein werkje van ze willen maken ...
...


En nog meer verrassingen ...
twee lapjes zijn 
van de serie Midwinter-Reds :o))
Nog meer lapjes voor de quilt die ik van de Jelly-Roll
wil gaan maken ! :o))


Eerst maak ik klosjes van de lapjes :o)
alle lapjes zijn nieuw voor mij
en allemaal lief 
en leuk voor de Vingerhoedjes en/of klosjes !
Dank je wel Pauline :o))


De stempel blijft steeds bij de hand 
met al die lapjes verrassingen !


wit-op -wit lapjes ...

En kijk ...


dit lapje met 'getekende' gebakjes en potjes en ...
past weer bij het klosje van Wilma :o))
je-weet-wel-waar-mijn hele-klosjes-
verhaal mee-begonnen-is :o)

Het hartjes- lapjes- klosje  gekregen van Johanna
ligt in een lapje van uit de Midwinter-Reds serie...


en hieronder een heel klosjes blokje van 
Paulines-lapjes :o)


de muisjes willen wel heel graag 
tussen de Vingerhoedjes top
springen (o)


eerst m'n koffie eens uitdrinken !


Jullie zien het al ...



ik wentel me ...


heerlijk in de lapjes :o)))




Bedankt hoor
voor de lapjes verrassingen :o) !

Simone 




11 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat heerlijk om zo lapjes te ruilen!
Genieten van een cadeautje in een flop! 😃

Annelein zei

Zo leuk al die klosjes bij elkaar.... en wat heerlijk om lapjes te delen...

Ineke zei

Wat leuk, ruilen van lapjes! En de koekmannetjes-lap is zo mooi, ben ook beetje "gek"op koekmannetjes!

Ineke zei

Simone, krijg je van mij wel de mailtjes binnen? Krijg altijd iets van Not delivery terug

Quilting Moesje zei

O... Ineke ...
Daar had Floor ook al opeens 'last' van ...
ik krijg inderdaad opeens jullie reaktie's niet meer in mn mailbox
maar wel hier ...vreemd.
Ik kom er nog niet achter waar dat van komt .( andere mailtjes krijen we namelijk wel gelukkig nog gewoon ...)

Elizabeth zei

O ik zie het al... je verveelt je geen moment...
Hoe zou het ook kunnen tussen al die mooie lapjes!
En al helemaal als je dan ook nog ruillapjes hebt gekregen; daar wil je natuurlijk meteen mee aan de slag.
Een vingerhoedjesquilt is ook al bij mij opgekomen..., maar ja... is dat wel verstandig allemaal?
Ik was ook aan de DJ begonnen en er liggen nog een paar quilts klaar om doorgepit te worden! En ik heb ook nog zoveel andere hobby's ...
Helaas vandaag geen klosjesdag op m'n blog, volgende week weer!

Groetjes, Elizabeth

Quilting moesje zei

Leuk Elisabeth! Ik wist niet dat je bv ook de Dear Jane hebt liggen :0)
Ik hou het bij mn lapjes want ik weet dat ik vroeger haken en breien ook weg leuk vond (voor ik wist dat quilten bestond ;0)
Stel.je voor dat ik dat ook weer te pakken krijg ;0)

Anoniem zei

Wat is dat toch een feest, heerlijk met lapjes bezig zijn!

thea zei

Wat een ontzettend mooie lapjes. Leuk dat ruilen hé?

Conny's-blog zei

Ben benieuwd wat je van je koekmannekes gaat maken...................liefs.Conny

Quilting moesje zei

Ik ook Conny !:0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...