donderdag 1 juni 2017

Nieuwe maand...nieuw lapjes berichtje ?

Vanavond toch weer een poging wagen ...


weer ?
Ja, je leest het goed ;o)
Ik wilde heus al eerder een blogje plaatsen (o)


en ...
lapjes heb ik wel bij elkaar gelegd ...


ook zo leuk om de 'namen' te lezen
en van reproductie lapjes 
het jaartal en de ontwerpster bijvoorbeeld :o))



Zo kwam er toch weer een 
blokje voor Sylvia (SBS) bij ...
Zie je ... de derde van boven 
bij de de laatste rij ...


En nog een meer lapjes 
uitzoeken voor een blok !



Een rendiertje 
in dit zonnige weertje ??
Nee... dat werd het lapje toch niet (o)


wel het lieve zacht -blauwe -met- witte -hartjes- lapje 
en de stippen met ruitjes lap...
en vooral
niet te vergeten 
Het mooie 


'antiekerige'
blauw met roze roosjes lapje :o)) !


Heb ik hier toch weer even van me laten horen zien...

Zelfs gezellig blogjes 
van jullie lezen 
en face-book
 berichtjes zijn aan mij voorbij gegaan 
de laatste dagen ...

Fijne Pinksterdagen !
Ps,
Dan ben ik vrij (o)

Groetjes,
Simone




12 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Ach ja soms komt het er gewoon even niet van, zijn er andere leuke dingen te doen.
Zoals lieve lapjes uitzoeken voor een nieuw blokje.
Fijne Pinksteren.
Groetjes Marja

Quilting moesje zei

Niet alleen leuke (o) Maar nu even rust
Dan komt t vanzelf wel weer:0))
Bedankt Marja

Cynthia@wabi-sabi-quilts zei

Your blues are so pretty! I love looking at your photos - beautiful projects and so soft. I used to speak Dutch (many years ago I lived in Belgium for a year) and so I enjoy trying to read your posts in Dutch!

frameless mind zei

Ik heb al verschillende van die zijkantjes in een doosje om te bewaren. Vind het zonde dat die leuke namen in de vuilbak belanden. Wij quiltsters hebben toch veel dezelfde trekjes geloof ik!
Groetjes, Liliane

Quilting moesje zei

Thanks Cynthia :0))
I hope translation workshop too...when you neef that ;)

Quilting moesje zei

Ja inderdaad Liliane :0))
Dat blijft grappig ...T quiltsters wereldje :0))

Quilting moesje zei

Need that ...

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Wat een lieve lapjes!

Elizabeth zei

Ik word blij van je lieve lapjes en blokjes!

Quilting moesje zei

En ik word blij van jullie lieve reakties :0))Ada en Elizabeth!

Willy zei

Mooie combinatie van stofjes!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat wordt dat een mooie SBS quilt, met al die lieve blauwe lapjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...