woensdag 11 januari 2017

" Beren vriendjes :o)",

Alweer bijna een week verder ...
waar blijft toch de tijd !



Als ik nu lag zat  
te niksen ;o)


Maar nee...
hele dagen en avonden 
vullen zich als vanzelf (o)


en als er dan tenminste iets zichtbaars
blijvends
is bijgekomen ...
Zoals deze twee 
beren-vriendjes :o)


dan ben ik allang blij !
Mini-beertjes patroontje van Atelier Bep (klik-er-de-klik)


Ja, kijk maar...
Vingerhoedjes kwamen er
ook weer bij aan de grote lap :o))




Zoals natuurlijk 
gingerbread mannetjes :o)

Volgende keer laat ik wel zien 
wat ik allemaal zou willen doen nog ;o) 



Groetjes,
Simone  !


10 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke beertjes, lief in hun ruitjes-velletje. groetjes, Conny

frameless mind zei

Bij jou vliegt de tijd dus ook zo snel!! Maar je gebruikt hem wel zie ik -:)!
Wat een lieve beertjes heb je gemaakt! Héél leuk stofje heb je ervoor uitgekozen!
Altijd een genot om de vingerhoedjes te zien!!
Groetjes, Liliane

Ineke zei

Als we met z'n allen toch de tijd elke dag even stil konden zetten, kregen we nog meer om te doen ;-)
Wat een schattige beertjes, zo lief!

Guusje, zei

Wat een leuke beertjes en de vingerhoedjes zo mooi ik krijg bijna weer zin om ermee verder te gaan.

Quilting moesje zei

Bijna ..Guusje?
Hoop dat je er weer mee verder gaat
Dan kun je niet meer stoppen (o) ;0)
(Ps,
Bij mij ligt de top ook af en toe maanden te wachten *U*)

thea zei

Wat zijn ze leuk die beertjes, ik zie geen vingerhoedjes, komt waarschijnlijk omdat ik niet aan quilten doe.
Ik geniet alleen van het moois wat van jou voorbij komt.
Voor iedereen met een hobby vliegt de tijd, helaas
Groetjes Thea

Hennie zei

Wat een lieve beertjes heb je gemaakt Simone en je vingerhoedjes top groeit mooi door.

Groeten Hennie.

Quilting Moesje zei

Grappig Thea :0))
De lapjes waar de beertjes op zitten ; 0)
Zijn als patroontje het model van een Vingerhoedje ...
of ook wel thimble genoemd.
al die vingerhoedjes (verschillende lapjes) moeten een quilt van ruim 6500 aan elkaar worden !
Ik begon eraan toen ik de overige
uitgeknipte van Supergoof ( google maar :blog van Supergoof quilts blogspot) gewonnen had.
bij mij onder het label : vingerhoedjes rechts aan kliken op mn blog ; 0)
Of op de afbeelding klikken waar *ienimini bij staat)...

Al die termen in de quiltwereld :0))...

Marja Rijnsburger zei

Het is natuurlijk niet zo dat we niks doen, maar eigenlijk zouden we andere dingen willen doen.
Maar soms zijn er andere dingen gewoon even iets belangrijker.
Je beertjes vind ik schatjes, en de vingerhoedjes quilt is ook weer een beetje gegroeid.
Groetjes Marja
⚘⚘⚘

Floor zei

Je hebt schattige beertjes gemaakt.
Denk haast dat Bear ze ook wel fijn vindt om mee te spelen :-)
Heb haar eigen blog ook gelezen, wat een lekker beestje is het.
Eigenlijk ben ik een kattenmens. Maar een hondje thuis is zo heerlijk om te knuffelen en te spelen, leuk dat jij dat nu ook zo ervaart.
Groetjes,
Floor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...