zaterdag 20 oktober 2018

Herfst uit de oude doos :o)



Donderdag heb ik de toets gehaald en is het eerste 
verkorte jaar gehaald ...
Daar ben ik natuurlijk heel blij mee !


Maar 't gekke is ...
lapjes en steekjes willen nog niet lukken ...
Misschien vanmiddag ...
Ideeën genoeg hoor ! 
Dat wel ...

De volgende (grote hoge stapel ;o)
school en werk opdrachten en thema's 
waren al uitgedeeld voor we de eerste af hadden...


Zo leer ik wel goed alles dag voor dag
te bekijken en maken wat eerst af moet  ...

Anders lijkt het (bijna) onhaalbaar ...
(o)



Deze foto's van de paddenstoelen 
zijn alweer van een aantal jaar gelden :o)
uit mijn fotoalbum - blog -google- archief 




Toen ik met mijn zus en neefje en
 onze drie DS een weekje op de Veluwe
vakantie aan het vieren was :o)



De huisjes verder door quilten 
zal in de komende wat rustigere week
een leuk werkje zijn om mee verder te gaan :o)




Fijn weekend !
Simone

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat knap, gefeliciteerd!!! En nu ga je toch proberen om steekjes te zetten, ondanks dat je zo druk bent. Succes met alles!

Floor zei

Gefeliciteerd met het behalen van je eerste toets.
Nu even lekker bijkomen en een paar huisjes quilten. Dat geeft vast de nodige ontspanning.
Het nieuwe werk ligt dus alweer op je te wachten, nog maar even niet naar kijken :-)

frameless mind zei

Ik heb veel bewondering voor je. Een opleiding volgen en een huishouden runnen is niet niks!! Begrijpelijk dat het nu even niet wil lukken met de lapjes. De huisjesquilt is zó mooi met die donkere sashings!!
Groetjes, Liliane

Tilly zei

Gefeliciteerd met je eerste toets,een goed begin.Heel veel succes met het vervolg.
Gauw even een paar huisjes maken?


Freubelsien zei

Gefeliciteerd hoor ,
Je moet maar denken elke dag een steekje dan kom je er ook wel,
Wat grappig dat jij het pakket stof repen ook gekocht heb,zijn zulke mooie stofjes .
Tja die moesten wel mee naar huis .
Gr Sieneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...