zaterdag 27 oktober 2018

Affootje:o)


Echt waar !



onverwachts en voor mij zelf 
ook heel verrassend :o)
een klein quiltwerkje 
AF !

Dankzij een echt 
vakantie-lapjes-thee en koffie 
met quiltvriendinnetje's dagje ...


Ik zou het met de hand gaan doen ...
maar haalde op haar aanraden 
toch mijn naaimachine tevoorschijn ...
en zij toverde er in een mum van tijd
deze bies omheen :o)


Anders lag hij nu zeker nog te wachten ...
(o)

Verleden jaar 
begon ik met mijn favoriete 
blok de nine-patch ...
Van de midwinter -reds lapjes 
( van Minnick and Simpson)


daarna kwamen er nog een paar lieve kleintjes bij ...
Verder had ik geen geduld meer ...
Nu denk ik waarom geen quilt van allemaal van die lieve blokjes ! :o)


en paste ik er gewoon wat 
blokken bij die nog over waren 
van bijvoorbeeld de 'theemuts'
Kijk maar hier (klik)


en zo is dit 
Bear ...winter/kerst quiltje
of placemat dus vanzelf 
ontstaan :o)


en de volgende 


ligt ook nu 
weer blij te wachten op
doorquiltsteekjes !


Zo ben ik in één dag meer opgestoken 
als soms in weken ;o)


 Hebben jullie de Winterwandering
uit het jaar 2016 
wel al af ?

 Voor degene die het toen gemist hebben 
dit is de originele:

Veel lapjes plezier :o)

 Groetjes
Simone


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk om iets af te maken ,dan weer met frisse moed aan het volgende project .
Het quiltje van Ellies quiltpalace zit wel in mijn gedachte misschien in een andere vorm als advent quilt .
Nu nog quiltinspiratie zit een beetje in een quiltdip.

Gr Femke.

Conny's-blog zei

Leuk om weer wat af te hebben toch..................liefs.Conny

Ineke zei

Wat een schattig affo-tje, leuk is tie geworden. En...het geeft een voldaan gevoel om iets af te hebben, toch? De patronen van de Winter Wandering heb ik opgeslagen, maar nooit aan begonnen. Ooit gebeurd het, echt...
Zo, nu ga ik een blogje schrijven, alvast een kleine voorbereiding voor morgen ;-)
Fijn weekend

BezigeBijMirjam zei

Wat een lief quiltje. Leuk voor je dat je deze af hebt gekregen. Toch iets gedaan dus tijdens je tijdrovende studie.🤗

Floor zei

Altijd een fijn gevoel om weer iets af te maken, ook al is het klein.
Denk vaak om alleen nog maar kleintjes te maken, dan lukt het om ooit alles te maken wat ik graag wil, maar de grotere roepen ook dat ze af willen, dus lekker iedere dag wat steekjes doen zou ik zeggen.
Veel plezier met de volgende die binnenkort een affo wordt :-)

Linda zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...