vrijdag 24 augustus 2018

Dansen in mijn hoofd :o)

'Dancing in my head' staat er op de zelfkant ... 

Dit klopt wel 
er 'danst'
al een tijdje heel wat 
'door mijn hoofd' (o)


Gelukkig vooral spannende 
dingen ...voor de toekomst 

maar natuurlijk ook zeker 
'lapjes ' :o)

Om nog even op 
kleuren  terug- te -komen ;

Ecru...
naturel en bruin tinten  :o)

( gecombineerd met stiekum toch wel echt kleurtjes ;o)


daar word ik ook blij van !



maar die 
o zooo
lieve mandjes ...



met ook rood en blauw ... 


't lapje kan het niet beter ...verwoorden ...
'Dancing in my head '

:o))


En dat door deze verrassing ook nog eens !



Ik zag alleen dit lapje...

en dacht ...

'dit kan niet waar zijn ???!'


maar ja hoor ...
echt  een  'Miss Scarlet scrapbag '





en roze komen er ook zeker nog wel bij :o)


Lief hè..



Volgende week 
voor het eerst ...
sinds meer dan 28 jaar weer naar ...
s c h o o l ...

later ... vertel ik er vast wel meer over ;o)

Fijn weekend !
Simone







8 opmerkingen:

Annelein zei

Wat een blij blog... en wat een prachtige aankoop... ben benieuwd naar je plannen...

Geniet ondertussen van alles wat je laat zien... Je hebt een echt feel good blog... En soms heeft een mens dat nodig... ;)....

Quilting Moesje zei

Fijn om te horen Annelein :o)
daar geniet ik dan ook weer van ;o)

Floor zei

Wat een superlieve mandjes zijn dat toch. Heerlijk om er steeds weer eentje te maken met een volgend mooi lapje. En dat je dan nog een zakje heerlijke lapjes hebt gescoord!
Weer naar school??? Ben benieuwd wat je daar gaat leren.

Ineke zei

Wat zijn het toch mooie mandjes, daar wordt je toch vrolijk van!!!
Vooral de mandjes met rozenstofjes vind ik geweldig!!!
Fijn weekend en tot je volgende blog!

BezigeBijMirjam zei

Je laat weer mooie onderdelen zien. Mooie kleurstellingen ook. Naar school? Ik ben nieuwsgierig.🤔🤗

frameless mind zei

Wat een leuke naam voor zo'n stofje. De mandjes zijn zo lief maar het stapeltje sterretjes vind ik ook onweerstaanbaar!!
Kan me al voorstellen hoe blij je was met het scoren van deze scrap bag -:)
Best spannend om na 28 jaar terug achter de schoolbank te gaan zitten. Ik wens je alle succes toe!!
Groetjes, Liliane

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooie blokjes met lieve kleuren. Heerlijk werkje. Terug naar de schoolbanken, ben benieuwd wat je gaat doen. Mooie uitdaging denk ik zo. groetjes, Conny

Quilting moesje zei

Net terug van dagdienst...
Lees ik jullie leuke reakties ! :0))
Ik hoop steeds een beetje tijd hier in blogland te kunnen blijven houden
De komende tijd (jaren ;0)
Dank je
Liefs van mij
Xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...