donderdag 12 april 2018

Reuze ...:o)

Toch weer een stapje verder met mijn
wel heel grote zelf te maken ... kabouter.
( zie ook vorige berichtje)

Reuze
 grappig :o))


Maar af en toe ook
 reuze ...
lastig ...


dat jongste DS een middagje vrij had
was dus wel 
reuze
 gezellig !
 en handig *U*
in allerlei bochten moest ik hem soms 'wringen'




reuze 
eng ?


nee hoor ...




dat valt 
reuze
best mee :o)


De kleding is nog
'op proef ' 
En gewoon eigen kledingstukken gebruikt.


sjaal van een wollen maillot :o)
 Tussendoor de hexjes opdracht van deze week ook 


af :o)


nog twee dagen dan zie ik de hexjes van Annelie 
op de beurs in het echie :o)


 Eerst ben ik morgen nog jarig :o)


Psssssst ....dan word je 48 jaar en dan nog
spelen met ... eh...poppen ????

Klosjes blijven ook zo ...leuk !

Misschien ook tot 
op de beurs :o))
a.s zaterdag ?

Groetjes,
Simone

9 opmerkingen:

Floor zei

Je bent echt nooit te oud om met poppen en kabouters te spelen hoor.
Zo te zien wordt deze wel heel erg groot, een soort van vader voor de kleintjes.
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen en ik wens je ook een fijne dag op de beurs.
Wie weet zie je weer een leuk pakketje van een kabouter? :-)

frameless mind zei

Toch een hele uitdaging om zo'n pop te maken!! Maar je gaat dapper verder (die helpende hand is best wel handig in dit geval).
Alvast een fijne verjaardag morgen en misschien (ik ben er eigenlijk héél zeker van) doe je jezelf wel iets cadeau op de beurs zaterdag -:))
Groetjes, Liliane

conny's quilts en creaties zei

Alvast een fijne verjaardag gewenst morgen. En je pop wordt prachtig. (en lekker doen waar je zelf zin in hebt!) groetjes, Conny

Guusje, zei

Jeetje wat heeft de kabouter lange benen het is echt een reus zo te zien. Alvast veel plezier in Rijswijk en voor morgen alvast van harte gefeliciteerd en een hele leuke en fijne dag gewensr.

Ineke zei

Wat een leuke poppen zijn ook toch! En...alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijne dag a.s.zaterdag op de beurs

Quilting moesje zei

Dank je wel jullie allemaal (vijf :0)
Ik zal vast wel laten weten hoe het op de beurs geweest is hier op mijn blog...ik ben wel heel benieuwd !
Groetjes
Simone

BezigeBijMirjam zei

Van harte gefeliciteerd Simone en een fijne verjaardag. Hier schijnt het zonnetje, dus bij jullie vast ook. En mocht je verjaardagscentjes ontvangen, dan weet je daar morgen vast wel raad mee. veel plezier. 🤗

Muggensteekjes zei

Van Harte Gefeliciteerd. Wat is je kabouter geweldig leuk geworden!!
Veel plezier zaterdag op de beurs!
Groetjes, Ingrid.

thea zei

Alsnog van harte gefeliciteerd Simone,

Wat heb je de kabouter leuk gemaakt.

En je hexjes worden ook erg leuk, ben beniewud naar het eind resultaat.

Groetjes Thea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...